اقتصادی

آخرین قیمت دلار در صرافی ها

 قیمت دلار که طی روزهای اخیر ثبات نسبی را در صرافی‌ها تجربه می‌کند، صبح امروز را با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته و با نرخ ٢۵ هزار و ۴٨٨ تومان ثبت تجربه کرد.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۴٨٨ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ٧٣٣ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۴۶۵ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٧٣٢ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی در حدود ٢٣ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ٢٧ هزار و ٩٠٧ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ١٩۴ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٣١ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٣١۵ تومان برای فروش قیمت خورده بود که کاهش قیمتی نزدیک به ٧٠ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۶۴١ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ٣٨۵ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۶٢۴ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ٣۶٩ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی در حدود ١۵ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد. 

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ١١٨ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ٨٣٩ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ٢٣٢ برای فروش و ۲۷ هزار و ٩۵١ برای خرید کاهش قیمتی نزدیک به ١١٠ تومان داشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا