اقتصادی

سکه امامی ۲۰۰ هزار تومان گران شد

در شرایطی که بازار اونس جهانی در اولین روز معاملاتی خود با اندکی کاهش با نرخ ۱۸۶۰ دلار و ۵۱ سنت ثبت شده، اما بازار طلا و سکه تحت تاثیر صعود قیمت دلار و ورود آن به کانال ۲۹ هزار تومان افزایش قیمت شدید انواع سکه را تجربه می‌کند، به‌طوریکه قیمت سکه امامی ۲۰۰ هزار تومان و نیم سکه و ربع سکه ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ۵۳۱ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ۳۳۶ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی در حدود ۲۰۰ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ۴۹۵ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۳۹۵ هزارتومان بود که افزایشی نزدیک به ۱۰۰هزار تومان روبرو بوده است.

همچنین ربع سکه ۴ میلیون و ۵۰۲ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ۴۰۲ هزار تومان، افزایش قیمتی در حدود ۱۰۰ هزار تومان داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۷۰۲ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار تومان افزایش قیمتی نزدیک به ۵۰ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ۷۷۵ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۱۱۵ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ۳۱۰ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۱۲۹ هزار تومان حباب دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا