بورس

پیش بینی بورس فردا؛ رالی صعودی بازار ادامه دارد؟

پیش بینی کارشناسان حاکی از آن است که اصلاحی جزئی در ادامه مسیر بازار وجود دارد اما بازار پس از این اصلاحات به اهداف بالاتری دست خواهد یافت. همچنان روند کلی بازار صعودی خواهد بود و نگرانی‌ای در بازار وجود ندارد.

آراد پورکار، کارشناس و فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین، روند شاخص کل را بررسی کرد و گفت: شاخص کل به محدوده مقاومتی خود رسیده است و واکنش آن به این مقاومت برای بازار سرمایه و فعالان اهمیت بسیاری دارد. مقاومت بعدی که در سطح یک میلیون و ۵۸۵هزار واحد قرار دارد که محدوده بسیاری مهمی برای شاخص کل است. به نظر می‌رسد شاخص کل در این محدوده مقاومتی اصلاحی جزئی داشته باشد تا بتواند از آن عبور کند.

پیش بینی بورس فردا؛ رالی صعودی بازار ادامه دارد؟

 وی افزود: در حال حاضر شاخص هم وزن نیز در روندی نزولی قرار دارد که در محدوده ۴۲۸هزار واحد تا ۴۳۰هزار واحد مقاومت دارد. به نظر می‌رسد شاخص هم وزن نیز در محدوده مقاومتی مذکور اصلاح داشته باشد اما با رسیدن به محدوده حمایتی خود می‌تواند از کانال نزولی خارج شود.

پیش بینی بورس فردا؛ رالی صعودی بازار ادامه دارد؟

پورکار تشریح کرد: بنابراین می‌توان گفت اصلاحی جزئی در ادامه مسیر بازار وجود دارد اما بازار پس از این اصلاحات به اهداف بالاتری دست خواهد یافت. همچنان روند کلی بازار صعودی خواهد بود و نگرانی‌ای در بازار وجود ندارد.

آراد پورکار

این کارشناس بازار سرمایه ضمن بررسی روند شاخص‌ها هم وزن به تحلیل صنایع پرداخت و گفت: در میان صنایع نیز پالایشی‌ها همچنان با توجه به نرخ کرک اسپرد اصلاح زیادی در ادامه روند خود ندارند و در رالی صعودی بازار می‌توانند عملکردی بهتری در مقایسه با سایر صنایع داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا