کسب و کار

دلار در رکود معاملاتی به استقبال تعطیلات رفت

قیمت دلار که اخیرا میان دو کانال ۲۷ و ۲۸ هزار تومان نوسانات بسیاری را تجربه کرد اما بازار آزاد از روز گذشته و در آستانه عید فطر ثبات نسبی را تجربه می‌کند در نتیجه قیمت این اسکناس با اختلافی اندک و تقریبا ثابت باقی مانده است.  

به این ترتیب دلار آزاد ۲۸هزار و ۱۸۰تومان قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته حدود ۳۰تومان افزایش را نشان می‌دهد.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۵۴۹ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۸۲۸ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۴۴۹ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۷۳۸ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایشی در حدود ۱۰۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۹۰ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶۱۰ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۳۳۵ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶۴۹ تومان برای فروش قیمت خورده بود که کاهشی نزدیک به ۴۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۷۵۵ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۴۹۹ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۶۶۲ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۴۰۷ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی در حدود ۱۰۰ تومان را نشان می‌دهد

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۲۸۶ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۵ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ۸۲۱ برای فروش و ۲۸ هزار و ۵۳۴ برای خرید کاهش قیمتی در حدود ۵۳۰ تومان را در قیمت خرید آن داشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا