اقتصادی

کاهش اندک قیمت دلار در نیمه اول معاملات

 بازار ارز روز گذشته نوسان بالایی را در تجربه کرد و از میانه کانال ۲۶هزارتومان گذشت، اما پس از اینکه روز گذشته روسیه اعلام کرد از واشنگتن تضمین کتبی برای ادامه تجارت با ایران پس از دستیابی به توافق را دریافت کرده است، امیدها نسبت به ازسرگیری دوباره مذاکرات بالا رفت و امروز در بازار آزاد با اندکی کاهش مواجه شد.

به این ترتیب دلار آزاد در این ساعت از معاملات در قیمت ۲۶هزار و ۴۵۰تومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی دلار آزاد در روز گذشته پس از نوسانات بسیاری که تجربه کرد، ۲۶هزار و ۵۷۰ تومان بود که در معاملات امروز کاهش بیش از ۱۰۰تومانی را نشان می‌دهد.

همچنین کانون صرافان دلار را با ۲۰۰تومان افزایش ۲۴هزار و ۵۸۶تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۹۱۳تومان برای فروش قیمت زده است. روز گذشته دلار در صرافی‌های رسمی ۲۴هزار و ۳۶۱تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۶۷۲تومان برای فروش قیمت خورده بود.

یورو نیز در صرافی‌های رسمی ۲۷هزار و ۷۶۷تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۱۵۶تومان برای فروش قیمت زده است. روز سه شنبه، یورو نیز در صرافی‌های رسمی ۲۷هزار و ۵۷۸تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۹۵۷تومان برای فروش قیمت خورده بود. 

همچنین در صرافی ملی دلار با حدود ۲۰۰تومان افزایش قیمت ۲۴هزار و ۷۹۰تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۵۴۳تومان برای خرید قیمت خورده است. دلار روز سه شنبه در این صرافی ۲۴هزار و ۵۲۳تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۲۷۹تومان برای خرید قیمت خورده بود.

یورو نیز در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۷هزار و ۷۶۳تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۴۸۶تومان برای خرید نمایان شده است که ۱۰۰تومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد. یورو نیز روز گذشته در این صرافی با قیمت ۲۷هزار و ۶۸۲تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۴۰۷تومان برای فروش نمایان شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا