تکنولوژی

بارسلونا وارد متاورس می شود

باشگاه بارسلونا، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های فوتبال جهان، قصد خود را برای ورود به حوزه‌های تجاری جدید شامل متاورس و NFT اعلام کرده است. 

هدف این کار، افزایش تعامل باشگاه از طریق استفاده از این فناوری های جدید است. خوان لاپورتا، رییس باشگاه در مورد حرکت های آینده باشگاه صحبت کرد و گفت: در زمان های اخیر توجه زیادی به محصولات و خدمات بلاکچین مانند NFT و متاورس شده است. ما باید بتوانیم محصولات دیجیتالی را به اعضای و طرفداران خود ارائه دهیم تا بتوانند با باشگاه بیشتر هماهنگ باشند و یک تجربه احساسی بسیار جالب ایجاد کنند.

لاپورتا همچنین اعلام کرد که باشگاه در حال مطالعه برای راه اندازی اولین مجموعه NFT خود است، بدون اینکه جزییات بیشتری در مورد این موضوع ارائه کند.

باشگاه بارسلونا، باشگاهی با بیش از ۱۲۰ سال سابقه، در حال بررسی این فناوری های جدید برای ایجاد درآمد و مشارکت طرفداران در سراسر جهان است. لاپورتا همچنین خبر راه اندازی یک ارز رمزنگاری شده توسط خود باشگاه، به جای توکن فن که در حال حاضر در دسترس است، با مشارکت Socios منتشر شده است.

نوشته های مشابه

همچنین این باشگاه در حال ایجاد زیرساخت برای حمایت از این مسیر جدید با راه‌اندازی استودیو بارکا، برای متمرکز کردن و اجرای همه پیشنهادات سمعی و بصری تیم است.

لاپورتا رییس باشگاه اعلام کرد: ما می خواهیم فرصت های جدیدی برای رشد ایجاد کنیم. هدف ما کسب عناوین و خوشحال کردن هواداران است، اما باید از فرصت های موجود در صنعت ورزش نیز سود ببریم. مسئله بقا است.

بر اساس گزارشی که در ماه آگوست منتشر شد، باشگاه‌های بزرگ اروپا به لطف پلتفرم Socios، مجموعاً ۲۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده‌اند.

 باشگاه‌های ورزشی به طور فزاینده‌ای در حال ورود به حوزه رمزارزها هستند و حوزه رمزارزها را به عنوان یک فعالیت سودآور می‌بینند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا