اقتصادی

واکنش بازار خودرو به جنگ اوکراین

 گزارش میدانی از بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که امروز در بازار  تهران بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو یک میلیون تومان رشد کرد و به ۲۶۶ میلیون تومان رسید و پژو ۲۰۶ تیپ پنج بدون تغییر قیمت همچنان به نرخ ۳۲۳ میلیون تومان عرضه می شود. 

پژو پارس معمولی امروز با یک میلیون تومان افزایش قیمت به ۲۷۷ میلیون تومان رسید و خودروی دنا که دیروز  ۴ میلیون تومان افزایش قیمت داشت امروز با یک میلیون تومان افزایش قیمت دیگر به ۳۶۷ میلیون تومان رسید.

سمند ال.ایکس هم که دیروز ۵ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده بود، دست فرمان را عوض کرد و با یک میلیون تومان افزایش قیمت به ۲۶۶ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۱۱ هم دوباره مسیر صعود قیمت را در پیش گرفته و امروز بهای آن به ۱۸۶ میلیون تومان رسید و  پراید ۱۳۱ بدون تغییر قیمت با نرخ ۱۷۰ میلیون تومان در حال معامله است.  پراید ۱۵۱ اما با ۳ میلیون تومان کاهش قیمت به ۱۶۲ میلیون تومان رسید. 

تیبا معمولی هم یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به نرخ ۱۷۹ میلیون تومان رسید و قیمت تیبا دو همچنان بدون تغییر قیمت با بهای ۱۸۵ میلیون تومان معامله می شود. 

ساینا دنده‌ای یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به نرخ ۱۹۵ میلیون تومان صعود کرد و کوئیک دنده‌ای با یک میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به دیروز به ۱۹۳ میلیون تومان رسیده است.

بهای کوئیک آر هم به همین ترتیب با یک میلیون تومان افزایش قیمت به ۱۹۹ میلیون تومان رسیده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا