اقتصادی

قیمت دلار آزاد افزایش یافت

 در این ساعت از معاملات، دلار آزاد که روز گذشته در مسیر افزایشی خود برای لحظات کوتاهی وارد کانال ۲۷هزارتومان شده بود، معاملات را در قیمت ۲۷هزار و ۳۰۰تومان آغاز کرد.

این درحالیست که در آخرین معاملات روز گذشته، دلار آزاد ۲۶هزار و ۸۵۰تومان قیمت خورده بود اما در معاملات پشت خطی شب گذشته، به ۲۷هزار و ۲۰۰تومان نیز رسید.

در این ساعت نیز دلار آزاد در قیمت ۲۷هزار و ۳۰۰تومان معامله می‌شود.

کانون صرافان نیز، قیمت دلار را ۲۵هزار و ۱۴۶تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۴۸تومان برای فروش قیمت زده است؛ درحالی که در آخرین معاملات روز شنبه، دلار در صرافی‌ها با قیمت ۲۵هزار و ۷۱تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۳۶۷تومان برای فروش معامله می‌شد.

یورو نیز ۲۸هزار و ۷۶۴تومان برای خرید و ۲۹هزار و ۱۰۷تومان برای فروش قیمت خورده است.

روز گذشته یورو در صرافی‌های رسمی، با قیمت ۲۸هزار و ۶۶۲تومان برای خرید و ۲۹هزار و ۶۷تومان برای فروش معامله می‌شد.

در صرافی ملی نیز، دلار با قیمت ۲۵هزار و ۳۸۹تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۱۳۷تومان برای خرید معامله می‌شود. درحالی که روز گذشته این اسکناس در صرافی ملی، ۲۵هزار و ۲۳۴تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۹۸۳تومان برای خرید قیمت خورده بود و ۱۵۰تومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

یورو نیز با ۱۰۰تومان افزایش قیمت، در صرافی ملی با قیمت ۲۸هزار و ۹۹۴تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۷۰۵تومان برای خرید نمایان شده است. درحالی که روز گذشته با قیمت ۲۸هزار و ۸۹۴تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۶۰۶تومان برای خرید قیمت معامله می‌شد.

نوسانات فعلی دلار، بیشتر تحت تاثیر اخبار مذاکرات و اظهارات ضدونقیضی است که از طرفین به گوش می‌رسد. از طرفی خبرنگاری از به بن بست رسیدن مذاکرات خبر داد اما خطیب‌زاده امروز گفت بن بستی در وین نیست، مذاکرات مانند قبل انجام می شود.

در این بین ایران گفته است اگر اروپا و آمریکا به چهارچوب برجام برگردند همین فردا اعلام می‌شود که توافق صورت گرفته اما برخی منابع می‌گویند آمریکا هم بر مواضع خود پافشاری می‌کند. 

همین موضوعات و بیم‌وامیدهایی که بر سر دستیابی به توافق وجود دارد باعث شده که دلار از امروز افزایشی شود و به کانال ۲۷هزارتومان بازگردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا