اقتصادی

سیگنال مذاکرات به بازار طلا؛ قیمت ‌ها تا کجا پایین می آید؟

امروز دور جدید مذاکرات وین که بسیاری آن را دور آخر می‌دانند آغاز می‌شود. به اعتقاد بسیاری از فعالان، در این دور توافق نهایی میان ایران و غرب حاصل می‌شود و به همین دلیل بازارهای مختلف نسبت به شروع آن واکنش نشان دادند.

بازار طلا و سکه نیز که ابتدای این هفته و با انتشار اخبار مربوط به رفع برخی تحریم‌ها از ایران کاهشی شده بود، از صبح امروز روند نزولی خود را ادامه داد.

به این ترتیب، سکه امامی با حدود ۲۰۰هزارتومان کاهش نسبت به روز گذشته، در قیمت ۱۱میلیون و ۶۰۰هزارتومان معامله می‌شود. روز گذشته سکه امامی در قیمت ۱۱میلیون و ۸۰۰هزارتومان معامله می‌شد.

نیم سکه نیز ۶میلیون و ۶۳۰هزار تومان قیمت خورده است و ربع سکه با قیمت ۳میلیون و ۶۴۰هزارتومان معامله می‌شود.

نیم سکه روز گذشته ۶میلیون و ۷۰۰هزارتومان قیمت خورده بود و ربع سکه نیز با قیمت ۳میلیون و ۷۳۰هزارتومان معامله می‌شد که هر دو امروز کاهشی شدند.

سکه یک گرمی اما نسبت به روز گذشته تغییر قیمت چندانی نداشته و در محدوده قیمتی ۲میلیون و ۶۰۰هزارتومان خرید و فروش می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار، یک میلیون و ۱۵۰هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته ۲۰هزارتومان کاهش را نشان می‌دهد. روز گذشته هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۱۷۲هزارتومان قیمت خورده بود.

حباب سکه چقدر است؟

حباب انواع سکه نسبت به روزهای گذشته تغییری نداشته است. به این ترتیب حباب سکه تمام، ۵۳۰ هزار تومان، حباب نیم سکه، یک میلیون و ۷۰هزارتومان، حباب ربع سکه،۸۵۹ هزارتومان و هر سکه یک گرمی، ۸۸۹هزارتومان حباب دارد.

طی روزهای گذشته با اخبار مثبت مذاکرات، بازار طلا و سکه روند کاهشی خود را آغاز کرد و فعالان این بازار معتقدند امیدواری معامله‌گران به توافق باعث شده قیمت‌ها پایین بماند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا