بازارهای داخلی

کاهش قیمت طلا و افزایش حباب سکه؛ بازگشت خریداران

 بازار طلا و سکه طی روزهای گذشته، تحت تاثیر اخبار سیاسی و کاهش قیمت ارز، روند کاهشی به خود گرفت. به طوری که اولین روز هفته، سکه امامی پس از مدت‌ها وارد کانال ۱۱میلیون تومان شد  و تا امروز در این کانال باقی مانده است.

به این ترتیب، سکه امامی در این ساعت از معاملات در قیمت ۱۱میلیون و ۸۵۳ هزارتومان معامله می‌شود و نسبت به روز گذشته تغییر قیمتی نداشته است.

نیم سکه نیز، ۶میلیون و ۷۰۰هزارتومان قیمت خورده است و ربع سکه نیز در قیمت ۳میلیون و ۷۳۴هزارتومان معامله می‌شود. نیم سکه نسبت به روز گذشته ۳۰هزارتومان کاهش را نشان می‌دهد و قیمت ربع سکه نیز ثابت مانده است.

نیم سکه روز گذشته با قیمت ۶میلیون و ۷۳۰هزارتومان معامله می‌شد و ربع سکه نیز ۳میلیون و ۷۳۰هزارتومان تعیین شده بود.

قیمت سکه یک گرمی نیز ۲میلیون و ۲۶۲هزار تومان تعیین شده است در حالی که روز یکشنبه هر سکه یک گرمی، ۲میلیون و ۲۶۵هزارتومان قیمت خورده بود.

هر گرم طلای ۱۸عیار، نیز نسبت به روز گذشته بیش از ۵۰هزارتومان کاهش یافته و در این ساعت از معاملات در قیمت یک میلیون و ۱۱۸هزارتومان معامله می‌شود. هرگرم طلای ۱۸عیار روز گذشته در قیمت یک میلیون و ۱۷۲هزارتومان خرید و فروش می‌شد.

حباب سکه چقدر است؟

حباب انواع سکه نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته و دلیل آن نیز افزایش تقاضا برای انواع سکه به دنبال کاهش قیمت آن و نزدیک شدن به پایان سال شمسی است. 

به این ترتیب حباب سکه امامی در محدوده ۵۰۰هزارتومان باقی مانده است. حباب نیم سکه نیز یک میلیون و ۳۸هزارتومان است. همچنین ربع سکه ۹۰۰هزارتومان حباب دارد و همچنین هر سکه یک گرمی ۸۶۶هزارتومان حباب قیمتی دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا