ارز دیجیتال

همکاری ویزا با ۶۰پلتفرم رمزارز

مدت‌هاست که ویزا در حال برنامه‌ریزی برای فعال کردن پرداخت‌های رمزارزی برای مشتریان خود است. بر اساس این طرح، کاربران می‌توانند دارایی‌های ارز دیجیتال خود را بدون اینکه در ابتدا با ارز فیات مبادله کنند، برای خرید اقلام، خرج کنند.

به منظور تحقق این طرح، ویزا با ۶۰ پلتفرم رمزارزی همکاری می‌کند که قرار است این گزینه را برای ۸۰میلیون کاربر در سراسر جهان فعال کند. این نوع پشتیبانی بی‌سابقه است و شبکه پرداخت آنها یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌ها در فضای ارز دیجیتال خواهد بود. ویزا همچنین گفت که به حمایت از اکوسیستم کریپتو به طرق مختلف ادامه خواهد داد.

ویزا و رمزارز

ویزا به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های پردازش پرداخت، شبکه و نفوذ گسترده‌ای دارد. بدون شک فعال کردن پرداخت‌های رمزارزی با ویزا باعث رایج‌تر شدن آن در سطح جهانی می‌شود. در عین حال، وقتی مردم می‌بینند که توسط چنین شرکت بزرگی حمایت می‌شود، پذیرش نیز افزایش می‌یابد.

رییس بخش رمزارز این شرکت، کای شفیلد گفت که مقیاس و دامنه کار ویزا در فضای کریپتو بسیار رشد کرده است. در ابتدا، تنها چند نفر روی رمزارز کار می‌کردند، اما اکنون صدها کارمند در برنامه‌های مربوط به این حوزه مشارکت دارند.

مشارکت ویزا با پلتفرم‌های رمزارزی شامل بسیاری از نام‌های مشهور مانند کوین‌بیس، FTX، بایننس، Crypto.com، BlockFi و غیره است. این پلتفرم‌ها همچنین دارای برنامه‌های وام‌دهی هستند که پرداخت را برای مشتریان در مکان‌های تجاری آسان‌تر می‌کند.

کارت‌های مرتبط با رمزنگاری که ویزا قصد دارد صادر کند، استفاده از ارزهای دیجیتال را به‌عنوان وسیله پرداخت بسیار راحت می‌کند. آنها درست مانند کارت‌های معمولی کار خواهند کرد.

با این حال، به دلیل نوسانات رمزارزها، مشاهده می‌شود که تجار تمایلی به پذیرش آنها برای پرداخت ندارند. اما ویزا این مسئله را در نظر داشت و برای مقابله با این موضوع، همزمان با انجام تراکنش، رمزارز را فورا به فیات تبدیل می‌کند. از این رو، نه فروشگاه و نه مصرف‌کننده با مشکلی مواجه نخواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا