ورزشی

سامره:‌ پرسپولیس اصلی‌ترین رقیب استقلال است

درباره شرایط استقلال در لیگ برتر و صدرنشینی آبی‌پوشان تهرانی گفت: استقلال در این فصل برخلاف سال‌های گذشته تنش‌های مدیریتی ندارد. اصلاً همین تنش‌ها بود که در گذشته مشکلات و حاشیه‌های متعددی را برای این تیم درست می‌کرد. استقلال با آرامش خاصی کارش را جلو می‌برد و امیدوارم این تیم در پایان فصل قهرمان شود.

وی در ادامه با اشاره  به شرایط فنی استقلال خاطر نشان کرد: استقلال در ایجاد موقعیت گل شرایط بدی ندارد، ولی باید در گل زدن و استفاده از موقعیت‌ها بهتر عمل کند. مهاجمان این تیم هنوز استرس دارند، ولی این مشکل ممکن است به مرور زمان برطرف شود.

سامره که فصل گذشته در تیم پدیده مربی امین قاسمی‌نژاد بود، درباره دلیل نیمکت‌نشینی این بازیکن در استقلال تصریح کرد: من با این بازیکن کار کردم و اعتقادم این است که قاسمی‌نژاد مهاجم توانمندی است. او در ضربه به چارچوب بازیکن باکیفیتی محسوب می‌شود. حالا بازیکنی که برای جذبش در فصل نقل‌وانتقالات دعوا بود، در استقلال بازی نمی‌کند که جا نیفتادن او در استقلال می‌تواند هزار دلیل داشته باشد. من از تیم دور هستم و نمی‌توانم نظر قطعی بدهم، ولی معتقدم قاسمی‌نژاد مهاجم توانمندی است و می‌تواند در استقلال موفق شود.

پیشکسوت استقلال درباره شانس قهرمانی آبی‌ها و اینکه کدام تیم جدی‌ترین رقیب استقلال است، خاطرنشان کرد: به نظر من اصلی‌ترین رقیب استقلال برای قهرمانی پرسپولیس است. در لیگ ایران تعداد تیم‌هایی که برای قهرمانی یا کسب سهمیه می‌جنگند مشخص است و باید از استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و گل‌گهر اسم ببرم. آلومینیوم هم نتایج خوبی گرفته است، ولی هزینه مالی آنها با پنج تیم دیگر قابل قیاس نیست.

وی راجع به حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: من هم این موضوع را شنیده‌ام. فوتبال ایران در آسیا سال‌ها قدرت‌نمایی کرده و حذف این دو تیم از لیگ قهرمانان تأسف‌آور است. متأسفانه خیلی چیزها در فوتبال ایران درست نیست که باید تغییر کند. امیدوارم در نهایت اتفاقاتی رخ دهد که این دو تیم را کنار نگذارند، اگر هم کنار گذاشتند باید مشکلات دو باشگاه در راستای مجوز حرفه‌ای‌سازی ریشه‌ای برطرف شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا