ارز دیجیتال

رشد ۱۴ درصدی رمزارز اتم در بازار خنثی دیروز

 رمزارز اتم از جمله توکن‌هایی است که به دلیل پروژه هدف‌دار و موفق کازماس توانسته بازدهی قابل توجهی در ماه‌های گذشته داشته باشد. اتم در ده روز گذشته با رشد ۵۰ درصدی همراه بوده و اکنون به نواحی مقاومتی خود نزدیک شده است.

در ادامه این گزارش بر اساس سبک پرایس اکشن نمودار قیمتی اتم تحلیل و بررسی می‌شود. 

dfgh

نمودار بالا مربوط به وضعیت قیمتی رمزارز اتم در نمای روزانه است. همان‌طور که می‌بینید این رمزارز توانسته در محدوده ۲۰ دلار به خوبی حمایت شود و افزایش تقاضا سبب رشد ۵۰ درصدی اتم تنها در ۱۰ روز شده که بسیار قابل‌توجه است. در حال حاضر اتم به قیمت ۳۱ دلار در حال معامله است و دقیقا در محدوده مقاومتی خود قرار دارد. اگر به خط آبی‌رنگ بالای نمودار دقت کنید خواهید دید که در محل‌های مختلف اتم به این محدوده واکنش نشان داده است. یعنی اگر پایین‌تر از این قیمت بوده، با رسیدن قیمت به این ناحیه دچار افت و اصلاح شده است و برعکس. حتی در آخرین اصلاح شاهد تشکیل الگوی سقف دوقلو در این ناحیه بوده‌ایم. (به آخرین مستطیل سفیدرنگ بالای نمودار که روی خط آبی‌رنگ رسم شده دقت شود)

بنابراین اگر اتم در این ناحیه دچار اصلاح شود، احتمالا محدوده حمایتی پیش رو سطح ۲۵-۲۶ دلار است. این سطح ناحیه پرتقاضای پرایس اکشنی است که با میانگین ۱۰۰ روز اخیر هم تراز است.

بر اساس مطالب مذکور می‌توان نتیجه گرفت اتم دارای هدف و پروژه قدرتمندی است که در بلندمدت مستعد قیمت‌های سه‌رقمی و بالای ۱۰۰ دلار است. در خصوص قوی بودن این پروژه کافی است بدانید که کازماس از اولین پروژه‌های است که قصد دارد تمام شبکه‌های بلاک‌چین را به هم متصل کند. اما به علت رشد اخیر خود و مقاومت‌های جدی پیش رو باید انتظار اصلاح را در کوتاه‌مدت داشته باشیم. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا