ارز دیجیتال

سهام اپل، مایکروسافت و مایکرواستراتژی را بایننس عرضه می‌کند

عرضه توکن سهام شرکت‌های مایکروسافت، اپل و مایکرواستراتژی تعداد این توکن‌ها را در صرافی بایننس به ۵ می‌رساند.

صرافی بزرگ ارز دیجیتال بایننس، در ماه جاری توکن شرکت‌های تسلا و کوین‌بیس را عرضه کرد. در ۲۶ آپریل بایننس اعلام کرد که سهام‌های توکنیزه شده شرکت‌های مایکرواستراتژی (MSTR)، اپل (AAPL) و مایکروسافت (MSFT) را به لیست خود اضافه می‌کند.

کاربران می‌توانند با استفاده از این توکن‌ها، به خرید و فروش کسرهای دلخواهی از توکن سهام بپردازند. کوچکترین مقدار این کسرها برابر یک صدم خواهد بود.

توکن MSTR روز دوشنبه ۲۶ آپریل ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه جهانی عرضه خواهد شد. توکن سهام شرکت اپل (AAPL) دو روز بعد در تاریخ ۲۸ آپریل و توکن MSFT روز ۳۰ آپریل در همان ساعت به لیست بایننس اضافه می‌شود.

این توکن‌ها با ارز دیجیتال BUSD معامله می‌شوند. قابل ذکر است که توکن سهام شرکت‌های نامبرده در کشورهای چین، آمریکا و سایر مناطق تحت تحریم قابل خرید و فروش نمی‌باشند و برای خرید این سهام ها باید احراز هویت داشته باشید.

صرافی FTX در اکتبر ۲۰۲۰ توکن‌های سهام شرکت‌ها را برای خرید و فروش عرضه کرد. به نظر می‌رسد محصولات جدید بایننس رقابت بین این دو صرافی را بالا برده است.

تمام توکن‌های عرضه شده مرتبط با سهام شرکت‌ها، توسط سبدی از اوراق بهادار مرتبط پشتیبانی می‌شوند. علاوه بر این پیرو عرضه محصولات جدید بایننس، این صرافی تحت بازرسی جدیدی قرار گرفته است.

سایت فایننشال تایمز در ۲۲ آپریل گزارش داد مقامات سازمان مالی انگلیس برای تعیین اینکه آیا این توکن‌ها مشمول قوانین اوراق بهادار خواهند بود یا خیر، با صرافی بایننس همکاری می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا