ارز دیجیتال

SEC می‌گوید حکم دادگاه ریپل اشتباه است

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از دادگاه خواسته است که بخش‌هایی از این حکم را نادیده بگیرد و خاطرنشان کرد که کارکنان SEC در حال بررسی راه‌های مختلف موجود برای اعتراض به حکم دادگاه و درخواست تجدید نظر هستند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در یک پرونده جدید برای شکایت خود علیه شرکت ترافورم لبز ((Terraform Labs و یکی از بنیانگذاران آن دو کوان اعلام کرد که برخی از تصمیمات دادگاه در مورد پرونده SEC علیه ریپل اشتباه بوده است.

ناظر اوراق بهادار ضمن اشاره به اینکه حکم ریپل در مورد سرمایه‌گذاران نهادی از ادعاهای SEC حمایت می‌کند، اظهار داشت: «با این حال، با توجه به فروش‌های برنامه‌ای و سایر فروش‌ها، SEC با احترام با آن مخالفت می‌کند.»

رگولاتور اضافه کرد: با احترام، بخش‌هایی از حکم دادگاه ریپل به اشتباه تصمیم گرفته شده‌اند و این دادگاه نباید آنها را دنبال کند. کارکنان SEC در حال بررسی راه‌های مختلف موجود برای اعتراض به حکم دادگاه هستند.

تشکیل پرونده SEC در پاسخ به پرونده‌ای بود که اوایل این هفته از طرف وکلای مدافع شرکت ترا و مالک آن یعنی دو کوان که به دنبال رد شکایت تنظیم کننده بودند، بود.

در ماه فوریه، SEC شکایتی علیه شرکت ترا و مالک آن یعنی دو کوان تنظیم کرد و آنها را متهم به مشارکت در یک طرح کلاهبرداری و فروش اوراق بهادار ثبت نشده کرد که منجر به از دست دادن حداقل ۴۰ میلیارد دلار ارزش بازار شد.

وکلای شرکت ترا از حکم ریپل به عنوان حمایت از درخواست خود برای رد شکایت استناد و بیان کردند که حکم دادگاه ریپل «ناکافی بودن قانونی استدلال SEC را تأیید می‌کند» مبنی بر اینکه توکن‌های خاصی، از جمله ترائوس یک استیبل کوین شکست خورده، اوراق بهادار هستند.

به دنبال حکم دادگاه در مورد ریپل، گری گنسلر، رییس SEC اظهار داشت که تنظیم کننده از این حکم در مورد سرمایه‌گذاران خرد ناامید است.

در حالی که جامعه ارزهای دیجیتال حکم دادگاه به نفع ریپل را جشن می‌گرفت، صداهای هشداردهنده‌ای شنیده می‌شد. جان رید استارک، رییس سابق بخش اینترنت SEC و برایان جاکوت، وکیل، معتقدند که این حکم مبتنی بر شرایط متزلزل است و هشدار می‌دهند که این حکم ممکن است لغو شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا