ارز دیجیتال

دیفای به شبکه بیت کوین کش می‌آید

یک روز قبل از چهارمین سالگرد عرضه بیت کوین کش، تیم اسمارت بیت کوین کش (Smartbch) عرضه سه نود به عنوان تاییدکنندگان جنسیس این شبکه را اعلام کرد.

به نقل از Bitcoin.com تیم اسمارت بیت کوین‌کش اعلام کرد BTC.com و Viabtc و ماتریکس پورت (Matrixport) در این موضوع مشارکت دارند و این پروژه به صورت رسمی دوره رای‌گیری را آغاز کرده است.

عرضه تاییدکنندگان جنسیس اسمارت چین توسط تیم Smartbch

مدتی است که جامعه بیت کوین کش منتظر توسعه پروژه Smartbch هستند. دلیل انتظار جامعه این است که Smartbch می‌تواند پتانسیل چشمگیری بین اتریوم و بیت کوین کش را فعال سازد.

این پروتکل می‌تواند دیفای را در شبکه بیت کوین کش شکوفا کند و از شبکه اتریوم نیز پشتیبانی می‌کند.

تا اواخر ماه جاری، Smartbch شبکه آزمایشی را به صورت عمومی عرضه می‌کند. این شبکه آزمایشی به توسعه‌دهندگان و برنامه‌های غیرمتمرکز امکان می‌دهد تا با زنجیره جانبی با عملکرد بالا و با قابلیت پشتیبانی از EVM (ماشین مجازی اتریوم) برنامه‌های خود را آزمایش کنند و آنها را توسعه دهند. اکنون Smartbch با عرضه سه نود به عنوان تاییدکنندگان جنسیس، به کار خود سرعت بخشیده است.

این سه نود توسط Viabtc، ماترکیس پورت و BTC.com مدیریت می‌شود. این پروژه در بیانیه خود اعلام کرده است:

Smartbch اکنون در دوره اول رای‌گیری است. تاییدکنندگان بیشتر توسط ماینرهای SHA256 انتخاب خواهند شد.

تیم توسعه‌دهنده Smartbch افزود:

ما دو ماه بیشتر برای پایان ساختار اطلاعات MoeingADS، صرف توسعه کردیم و SEP101 و SEP206 و Transaction Recorder را در Smartbch پیاده‌سازی کرده‌ایم.

تیم توسعه‌دهنده Smartbch در ادامه گفت:

MoeingADS موتور فضای ذخیره‌سازی این پروژه است که تغییر آن در هاردفورک بسیار دشوار است. موتور ذخیره‌سازی اتریوم به اسم MPT از ابتدا، ساختار اطلاعات خود را تغییر نداده است. MoeingADS اکنون به حد کافی قدرتمند است تا از ۵۱,۰۰۰ تراکنش در ثانیه و هم‌چنین از رشد Smartbch برای سال‌های آتی و بدون تغییر ساختار اطلاعاتی اصلی خود پشتیبانی کند.

تمرکز بر پل بین زنجیره‌ای ایمن

تیم Smartbch گفته است زمان بسیار زیادی طول می‌کشد تا این روزها به منسجم‌ کردن پروتکل موردنظر بیانجامد. طی چند هفته اخیر، توسعه‌دهندگان متوجه شده‌اند تعدادی از پروژه‌های دیفای با اکسپلویت و هک مواجه شده‌اند و این موضوع به دلیل آسیب‌پذیری‌های پل بین زنجیره‌ای بوده است.

تیم Smartbch در صدد این است تا درگاه بین زنجیره‌ای این زنجیره جانبی بیت کوین کش را تقویت کند تا بسیار ایمن و قدرتمند شود. تیم توسعه‌دهنده گفته است:

اولویت این درگاه، امنیت است و توسط جامعه، حسابرسی می‌شود.

خالقان این پروژه در پایان گفته‌اند:

عرضه این پروژه گامی محکم در مسیر تکامل Smartbch است. ما تمام افراد حاضر در جامعه بیت کوین کش دعوت می‌کنیم تا از این پروژه استفاده کنند و به رشد آن کمک کنند. به زودی دستورالعملی برای دارندگان بیت کوین کش ارائه خواهیم داد تا بتوانند مقدار محدودی از کوین‌های خود را از طریق این درگاه ساده انتقال دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا