ارز دیجیتال

سقف برداشت روزانه بیت کوین بایننس ۰.۰۶ BTC شد

صرافی بایننس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد سقف برداشت بیت کوین خود را از ۲ به ۰.۰۶ بیت کوین کاهش داد. ۰.۰۶ بیت کوین با احتساب در ماشین حساب ارز دیجیتال تقریبا ۲۳۰۰ دلار می‌شود.

به نقل از بایننس سقف برداشت روزانه برای حساب‌هایی که فقط احراز هویت مقدماتی و پایه را انجام داده‌اند به ۰.۰۶ بیت کوین در روز کاهش خواهد یافت.

خاطرنشان کرد این تغییر برای حساب‌های جدید بلافاصله اعمال خواهد شد و برای کاربران کنونی نیز در چندین مرحله صورت خواهد گرفت. این مراحل از ساعت ۴:۳۰ بامداد روز ۱۳ مرداد آغاز خواهد شد و ساعت ۴:۳۰ بامداد ۱ شهریور تکمیل می‌شود.

تغییرات بایننس از زمانیکه این صرافی تحت فشار نهادهای مختلف قانونگذاری قرار گرفت آغاز شد. این فشارها به دلیل پیروی از قوانین موجود در کشورهای مختلف بر بایننس اعمال می‌شود. این احتمال وجود دارد که طی روزهای آتی، بایننس تغییرات و سیاست‌های جدیدی را اعمال کند.

کاهش اهرم در فیوچرز بایننس

همچنین بایننس سقف جدیدی را نیز برای مقدار اهرم یا لوریج در دسترس حساب‌های جدید معاملات فیوچرز یا همان معاملات آتی اعلام کرد.

طبق بیانیه رسمی بایننس، حساب‌های فیوچرز که از ثبت آنها کمتر از ۶۰ روز می‌گذرد، سقف لوریج ۲۰ برابری در اختیار خواهند داشت.

حساب‌های کنونی که در این دسته‌بندی جای می‌گیرند، بلافاصله شاهد کاهش سقف اهرم خواهند بود. وضعیت‌های معاملاتی کنونی تا پایان خود، سطح لوریج خود را حفظ می‌کنند و پس از آن، سقف اهرم به ۲۰ برابر کاهش خواهد یافت. سقف لوریج برای حساب‌های جدید به تدریج پس از ۶۰ روز افزایش می‌یابد.

معرفی ابزار جدید گزارش مالیاتی توسط بایننس

بایننس عرضه ابزار جدید گزارش مالیاتی را نیز اعلام کرد که به معامله‌گران در ارائه گزارش میزان سود یا ضرر به نهادهای قانونی مربوطه کمک می‌کند. این ابزار جدید از طریق بخش حساب کاربری (Account) و سپس بخش API Management (مدیریت API) در وبسایت و برنامه موبایلی بایننس در دسترس می‌باشد.

توجه داشته باشید کاربران ایرانی به دلیل تحریم اجازه احراز هویت در هیچ صرافی خارجی را ندارند و از آنجاییکه ایران در لیست OFAC قرار دارد هیچ صرافی یا سرویس مالی حق خدمات‌رسانی به کاربران ایرانی را ندارد، لذا استفاده از صرافی های خارجی بسیار پر رسیک است و معاملات رمزارزها با ریسک بالایی همراه هستند. لطفاً با احتیاط کامل به انجام معاملات بپردازید و پیش از ورود به بازار رمزارز مطالعه و آموزش کافی در این زمینه داشته باشید. میهن بلاکچین هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای ناشی از معاملات شما را به عهده نمی‌گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا