ارز دیجیتال

همایش ایلان ماسک و جک دورسی فردا برگزار می‌شود

ماه گذشته، شورای نوآوری رمز ارزها همایشی به اسم The B Word را معرفی کرد که هدف از این همایش تشویق بیشتر سازمان‌ها به سرمایه‌گذاری در بیت کوین است.

به نقل از دی‌کریپت ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا نیز به فهرست سخنرانان همایش آنلاین The B Word ملحق شده است. هدف این همایش، گسترش آشنایی با بیت کوین و رفع بعضی از نگرانی‌ها پیرامون تاثیرات زیست‌محیطی این رمز ارز عنوان شده است.

همایش The B Word توسط شورای نوآوری رمز ارزها (Crypto Council for Innovation) برگزار می‌شود. این شورا خود را به عنوان اتحادیه جهانی از پیشگامان صنعت ارزهای دیجیتال با رسالت نشان دادن وعده انقلابی رمز ارزها و بیان مزایای این حوزه به سیاست‌گذاران، قانونگذاران و افراد سراسر جهان معرفی کرده است.

اعضای این شورا شامل شرکت‌های فیدلیتی، اسکوئر و پارادایم هستند. جک دورسی مدیرعامل شرکت اسکوئر و یکی از طرفداران بیت کوین قبلا خود را به عنوان یکی از سخنرانان این همایش معرفی کرده است.

ایلان ماسک نیز ماه گذشته به صورت غیر رسمی موافقت خود برای حضور در همایش The B Word را اعلام کرده بود. اعلان امروز شورای نوآوری رمز ارزها اولین نشانه از این موضوع است که ایلان ماسک به عنوان سخنران در این همایش شرکت خواهد کرد.

نظر جک دورسی و ایلان ماسک در خصوص بیت کوین تا حدودی مخالف یکدیگر است. در حالی که دورسی اشتیاق خود برای بیت کوین را پنهان نکرده است، اما ماسک نگرانی‌های خود درباره مصرف بیش از حد انرژی توسط بلاکچین بیت کوین را اعلام کرده است. شرکت تسلا در ماه فوریه اعلام کرده بود بیت کوین را به عنوان یکی از گزینه‌های پرداخت می‌پذیرد، اما در ماه می از این تصمیم خود عقب‌نشینی کرد.

ایلان ماسک در آن زمان گفت:

رمز ارز در بسیاری از سطوح یک ایده خوب است و معتقدیم که آینده نویدبخشی دارد، اما نباید به بهای از بین رفتن محیط زیست باشد.

طرفداران واقعی بیت کوین نظیر جک دورسی مدت‌ها است به دنبال روشی برای کاهش تاثیرات زیست‌محیطی استخراج بیت کوین هستند. در روز بزرگداشت زمین، شرکت اسکوئر و ARK invest مقاله‌ای در خصوص بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار منتشر کردند و آن را یک فناوری ایده‌آل برای ذخیره‌سازی و تجدید حیات زمین خواندند.

سایر سخنرانان همایش The B Word شامل آدام بک مدیرعامل بلاک‌استریم، کتی وود مدیرعامل ARK Invest و نیک کارتر یکی از اینفلوئنسرهای بیت کوین هستند. این همایش روز چهارشنبه ۲۱ جولای (۳۰ تیر) برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا