ورزشی

نامه فولاد به سازمان لیگ نباید به کسی بَر بخورد

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره نامه باشگاه فولاد خوزستان به سازمان لیگ درخصوص به میدان رفتن  محمدحسین کنعانی‌زادگان در دیدار با پرسپولیس، اظهار داشت: از سوی کادر فنی، سرپرست و مسؤل رسانه تیم، گزارش‌هایی دال بر رخ دادن موضوع محرومیت این بازیکن به باشگاه رسیده بود و من به عنوان مدیرعامل موظف بودم از حقوق باشگاه دفاع کنم. در این خصوص طبیعی است که اطلاعات کامل نداشته باشیم و برای همین در نامه از لفظ «بازیکن غیر مجاز احتمالی» استفاده کردیم تا سازمان لیگ به عنوان مرجع اصلی و آگاه موضوع بررسی را کند و جواب محکمه پسند بدهد.

وی با اشاره به اینکه، یکی از وظایف مدیرعامل پیگیری حق و حقوق باشگاه است، عنوان کرد: این حق باشگاه فولاد است که درخواستی برای استعلام و پیگیری داشته باشد. الان نیز بر اساس درخواستی که داده شده، مراجع ذی‌صلاح اعلام نظر می‌کنند اما برای من جالب این است افرادی که در این زمینه اظهارنظر می‌کنند، ظرفیت اعتراض‌پذیری ندارند. هر اعتراضی نباید حتما دال بر اجرا باشد، بهتر است ظرفیت اعتراض‌پذیری‌مان را بالا ببریم و فضا را شلوغ نکنیم.

آذری خاطرنشان کرد: ما در این خصوص ادعایی نکردیم که کسی بخواهد تکذیب کند، علاوه بر این موضوع مربوط به شخصیت حقیقی من نیست. این یک نامه در جهت استعلام و درخواست پیگیری بوده که توسط کادر فنی و رسانه تیم به ما اعلام شده است. ما نمی‌توانیم در این خصوص بررسی قطعی داشته باشیم و برای همین به سازمان لیگ رسماً اعلام کردیم تا وضعیت را روشن کنند. یادمان نرود ما در جایگاه حقوقی این مسائل را مطرح می‌کنیم و ادعا شخصی در کار نیست.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه هواداران این تیم نیز اعتقاد داشتند کنعانی ۴ اخطاره است، تصریح کرد: با توجه به وظیفه‌ای که در باشگاه داریم، قاعدتاً باید استعلام می‌گرفتیم. در نگارش نامه نیز به «بازیکن احتمالی غیر مجاز» اشاره کردیم. من اگر مدیر هستم، می‌دانم چطور نامه بنویسم و چه الفاظی را به کار ببرم. این مطالبه هواداران، کادر فنی و کادر سرپرستی و رسانه تیم بود و من موظف هستم پیگیری کنیم، دیگر نباید به کسی بر بخورد. نباید فضا به سمتی برود که اجازه استعلام و اعتراض را از همه سلب کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا