ورزشی

هیئت مدیره باشگاه استقلال یا محله برو بیا؟

وزارت ورزش و جوانان چهارشنبه هفته گذشته ترکیب جدید هیئت مدیره استقلال را اعلام کرد که بر اساس آن، مهدی عبدیان و حجت نظری کنار رفتند و داریوش دلفانی، علی اصغر ملکیان و پرویز مظلومی اضافه شدند. 

در حالی که به نظر می‌رسید وضعیت برای باشگاه استقلال کمی بهتر شود، اما به یکباره دلفانی تصمیم به کناره‌گیری گرفت. حمیدرضا آصفی، دیگر عضو هیئت مدیره استقلال نیز اعلام کرد نمی‌تواند با شرایط فعلی به کارش ادامه دهد.

در اینجا دو نکته مهم وجود دارد. یکی اینکه چرا وزارت ورزش با وجود اصرار آصفی به استعفا، همانند نظری و عبدیان او را از جمع هیئت مدیره خارج نکرد؟ وقتی یک فرد تمایلی به همکاری ندارد چه لزومی دارد که همچنان در هیئت مدیره بماند. مورد بعدی این است که چرا هیئت مدیره استقلال تبدیل به محله برو بیا شده است؟ آیا کسانی که می‌خواهند به عضویت هیئت مدیره درآیند نمی‌دانند چه فشار سنگین و شرایط سختی در انتظارشان است که نیامده ساز جدایی کوک می‌کنند؟ اگر قرار است افراد به همین زودی بروند پس چرا این همه انرژی و وقت صرف کرده‌اند تا وارد هیئت مدیره شوند؟

در هر صورت آصفی چندی پیش و قبل از انتخاب اعضای جدید استعفا کرده بود، اما دلفانی هنوز به صورت رسمی استعفا نکرده و در صورتی که این دو نخواهند به کارشان ادامه دهند، وزارت ورزش باید بار دیگر سراغ گزینه‌های دیگر برود، آن هم در شرایطی که این تیم در کوران مسابقات حساس لیگ برتر و جام حذفی بوده و با مشکلات متعددی مواجه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا