بازارهای داخلی

گوگل به دنبال رهبری وب ۳

پس از تأسیس تیم وب۳ تحت نظر گوگل کلود در ۶ می، گوگل این غول فناوری اکنون به دنبال رهبری استراتژی های بازاریابی جهانی وب۳ است.

همانطور که در فهرست مشاغل گوگل کلود مشاهده می شود، نقش “رئیس بازاریابی محصول” را باز کرد که وظیفه دارد علاوه بر ایجاد تقاضای مشتری برای پیشنهادات مرتبط، آگاهی را در مورد طرح های وب ۳ گوگل کلود افزایش دهد.

توییت

در ایمیلی که درست قبل از شروع به کار تیم وب۳ با کارمندان به اشتراک گذاشته شد، آمیت زاویری، معاون گوگل کلود، ظاهراً دیدگاه خود را برای تبدیل گوگل کلود به اولین انتخاب توسعه دهندگان وب ۳ به اشتراک گذاشت:

“در حالی که جهان هنوز در آستانه پذیرش وب ۳ است، این بازاری است که پتانسیل فوق العاده ای را نشان می دهد و مشتریان زیادی از ما می خواهند که پشتیبانی خود را از وب ۳ و فناوری های مرتبط با رمزارز ها افزایش دهیم.”

برخی از مسئولیت‌های کلیدی برای نقش مورد بحث علاوه بر ابتکارات بازاریابی پیشرو، شامل ایجاد برنامه‌های سالانه برای وب۳ و ایجاد آگاهی در بخش‌های مختلف مخاطبان وب۳ است.

محل کار محدود به نیویورک، سانفرانسیسکو، سیاتل و سانی ویل است. گوگل به ایجاد ابتکارات و کنار گذاشتن بسیاری از محدودیت های داخلی معروف است، با این حال، این اولین تلاش گوگل برای ورود به وب ۳ است.

گاوین وود، بنیانگذار پولکادات در یک گفتگو در طول نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد در سال ۲۰۲۲ در مورد تکامل وب ۳ صحبت کرد. طبق گفته گاوین وود ، برنامه های وب ۳ نیازی به تکامل پس از استفاده فعلی خود ندارند،من فکر نمی‌کنم که وب ۳ نیازی به تکامل بیش از حد از مبدأ خود داشته باشد، اما شاید در آینده این اتفاق بیفتد.

علاوه بر این، وود توضیح داد که چگونه وب ۳ توجه را فراتر از بیت کوین، قراردادهای هوشمند و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) به فناوری زیربنایی که دنیای ارزهای دیجیتال را قدرت می‌دهد(بلاکچین)، سوق داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا