ارز دیجیتال

خرید ۲ میلیارد دلار بیت کوین و اتریوم توسط شرکت گری‌اسکیل

شرکت گری اسکیل میزان ۲ میلیارد دلار دیگر در رمزارزهایی همچون بیت کوین و اتریوم و لایت کوین سرمایه‌گذاری کرده است. همچنین بر اساس گفته‌های رییس دپارتمان دارایی‌های دیجیتال بانک گلدمن ساکس، این بانک درصدد ارائه قراردادهای آتی (Futures) و اختیار (Options) اتریوم است. سازمان‌های سرمایه‌گذاری در پی افزایش موجودی و گسترش خدمات خود در حوزه ارزهای دیجیتال هستند.

شرکت سرمایه‌گذاری گری اسکیل در روز دوشنبه ۱۴ ژوئن اعلام کرد که میزان سرمایه‌گذاری این تیم در ارزهای دیجیتال به ۳۵.۵ میلیارد دلار رسیده است. این در حالی است که روز جمعه ارزش کل دارایی‌های ارز دیجیتال این شرکت معادل ۳۳.۵ میلیارد دلار بوده است.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال گری اسکیل

در آخر هفته گذشته، DCG بری سیلبرت از زیرمجموعه‌های شرکت گری اسکیل ۲ میلیارد دلار بیت کوین، اتریوم، LINK, Zcash, LTC و غیره خریداری کرده است. به طور دقیق‌تر این شرکت ۱ میلیارد دلار دیگر به بیت کوین اختصاص داده است و مابقی در سایر صندوق‌ها سرمایه‌گذاری شده است.

گری اسکیل از سرمایه‌گذاران خواسته است تا سهام‌های خود در صندوق بیت کوین این شرکت را برای مدت ۶ ماه دیگر نگه دارند. بعد از آن می‌توانند در بازارهای آزاد دارایی خود را به فروش برسانند.

داده‌های Bybt نشان می‌دهد که جریان خروجی از صندوق‌های گری اسکیل ادامه دارد. تنها رمزارزهای لایت کوین و لایو پیر LPT شاهد جریان‌های ورودی در بازه‌های ماهانه، هفتگی و روزانه هستند. در همین حال سهام GBTC با ۱۱.۲۷٪ ارزش کمتر به فروش می‌رسد.

به نقل از کالین وو خبرنگار چینی، شرکت Gray Scale قصد دارد ۲۳،۲۹۸ بیت کوین دیگر را از این صندوق آزاد کند. او مدعی شده است که ۱۲،۲۰۰ BTC در ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) به ارزش ۴۸۸،۴۲۵،۷۸۰ دلار و بخش دیگری نیز در ۱۸ جولای آزاد خواهد شد. این شرکت ۶۵۱،۹۲۰ BTC به ارزش ۲۵.۹۵ میلیارد دلار در اختیار دارد.

عرضه قرارداد آتی در بانک گلدمن ساکس

بر اساس گزارش بلومبرگ بانک بین‌المللی گلدمن ساکس قصد دارد خدمات خود را در حوزه ارزهای دیجیتال گسترش دهد. متیو مک‌درمت رییس دپارتمان دارایی‌های دیجیتال Goldman sachs اعلام کرد که این بانک در صدد است تا از طریق گزارشات صرافی‌هایی که تراکنش‌های بیت کوین را رصد می‌کنند، معاملات را تسهیل ببخشد. او در پاسخ به سوال کاربران گفت:

ما متوجه شدیم که کاربرانی که قصد ترید دارند به این سطح برای ورود به بازار علاقه بیشتری دارند. ما این اقدام را تمرین پاکسازی مناسبی در راستای کاهش اهرم‌ها در سیستم می‌بینیم.

در حال حاضر اتریوم برای کاربران غیر فنی هنوز مبهم است و ترجیح می‌دهند از طریق شرکت‌های معتبر مانند گلدمن ساکس به این بازار ورود کنند. این شرکت سال گذشته امکان معامله بیت کوین را برای کاربران فراهم آورد که به افزایش قیمت آن نیز منجر شد.

توسعه اقدامات شرکت‌هایی نظیر گلدمن ساکس موجب شده است تا بازار در اوج خود باقی بماند و اهمیت آن در دنیای سرمایه‌گذاری گسترش پیدا کند. اقدامات و استراتژی‌های این شرکت مانند سرمایه گذاری در Blockadaemon باعث شده است تا بخش تازه تاسیس ارزهای دیجیتال در گلدمن ساکس به طور گسترده رشد پیدا کند. به تازگی این شرکت اعلام کرده است که به مشتریان ثروتمند خود خدمات مرتبط با رمزارز بیت کوین ارائه می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا