اقتصادی

ثبات نسبتی قیمت دلار در صرافی ها

نرخ دلار که طی چند روز گذشته سیر صعودی داشت در آخرین روز معاملاتی هفته ثبات نسبی قیمت را تجربه می‌کند. قیمت این اسکناس در صرافی ملی با ٢۵ تومان افزایش روبرو بوده است. 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۶ هزار و ٨۵٢ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ١٧٠ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۶ هزار و ٨۶١ تومان برای خرید و ٢٧ هزار و ١۵٢ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی نزدیک به ٢٠ تومان را در قیمت فروش این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٨۴٣ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ١۵۶ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٨۴٢ تومان برای خرید و ٢٩ هزار و ١١٠ تومان برای فروش بود که افزایش قیمتی در حدود ۴٠ تومان را در قیمت فروش آن نشان می‌دهد. 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۶ هزار و ۶٣۵ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ٣٧٠ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته، دلار در این صرافی ۲۶ هزار و ۶١٢ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ٣۴٧ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ٢۵ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ٧١٢ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۴٢٧ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ٧٠۵ برای فروش و ۲۸ هزار و ۴١٩ برای خرید افزایش قیمت اندکی را تجربه می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا