ارز دیجیتال

پولکادات در صرافی Coinbase Pro لیست می‌شود

صرافی Coinbase Pro در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که رمزارز DOT ارز بومی شبکه پولکادات را به لیست بازارهای خود اضافه می‌کند.

صرافی Coinbase Pro امکان واریز رمزارز DOT را در روز دوشنبه ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) فراهم کرده است. در صورتی که نقدینگی لازم آن تامین شود، معاملات این ارز دیجیتال روز چهارشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

کاربران می‌توانند رمزارز DOT را در برابر ارزهای فیات USD, EUR, GBP و ارزهای دیجیتال BTC و USDT معامله کنند. این ارز دیجیتال بعدا در پلتفرم معاملات خرده فروشی Coinbase اضافه می‌شود.

رمزارزهای جدید و آتی صرافی کوین بیس

این صرافی توضیحی درباره دلیل اضافه کردن رمزارز DOT به لیست معاملات ارائه نداده است. با این حال در زمان نگارش این خبر پولکادات با ارزش بازاری معادل ۲۴.۹ میلیارد دلار در رتبه هشتم ارزهای برتر قرار دارد. همین امر به تنهایی اهمیت آن را برای لیست شدن در فهرست صرافی Coinbase نشان می‌دهد. هم‌اکنون قیمت پولکادات با ۱۵٪ افزایش نسبت به روز گذشته به ۲۴.۹۷ دلار رسیده است.

صرافی Coinbase پولکادات را به عنوان پلتفرمی با عملکرد عالی برای تراکنش‌های میان زنجیره‌ای معرفی کرده است. همچنین ارز دیجیتال DOT به عنوان توکن حاکمیتی شبکه پولکادات عمل می‌کند. این صرافی در ادامه توضیح داده است که از آن برای سپرده گذاری (استیکینگ) و امنیت شبکه استفاده می‌شود و علاوه بر آن در اتصال زنجیره‌های جدید به شبکه اصلی کاربرد دارد.

چند هفته قبل‌تر این صرافی توکن DOGE را به لیست بازارهای خود اضافه کرده بود. سرمایه‌گذاران سال‌ها در انتظار لیست شدن دوج کوین در Coinbase بودند. صرافی کوین بیس معمولا به سختی توکن یا کوین را لیست می کند و معیارهای زیادی برای لیست شدن توکن در صرافی خود در نظر می گیرد. لیست شدن رمزارز در صرافی کوین بیس معمولا با رشد قیمت ارز دیجیتال همراه می شود.

توکن صرافی سوشی سواپ (SUSHI)، تتر (USDT) و کاردانو (ADA) سایر رمزارزهایی هستند که به تازگی به لیست معاملات کوین بیس اضافه شده‌اند.

چند رمزارز دیگر مانند ترون (TRX) و وی‌چین (VET) از اکتبر ۲۰۲۰ تاکنون برای لیست شدن در این صرافی در دست بررسی هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا