ارز دیجیتال

هم‌بنیانگذار اتریوم: آینده کاردانو و پولکادات درخشان است!

هم‌بنیان گذار اتریوم اعلام کرد در کاردانو و پولکادات سرمایه‌گذاری کرده است، زیرا این پروژه‌ها توسط افرادی هدفمند مدیریت می‌شوند.

آنتونی دی لاریو، کارآفرین کانادایی و از هم‌بنیان گذاران شبکه اتریوم به آینده شبکه‌های کاردانو و پولکادات بسیار خوشبین است.

دی لاریو که مدیر عامل و موسس استارت آپی در کانادا و کیف پول Jaxx است، در مصاحبه با آنتونی پامپلیانو گفت که سبد سرمایه‌گذاری او متنوع است و روی شبکه‌های کاردانو و پولکادات نیز سرمایه‌گذاری کرده است.

طرفدار بزرگ کاردانو و پولکادات

او در این مصاحبه گفت:

الان به سادگی قبلی برگشته‌ام. در چند پروژه متنوع سرمایه‌گذاری کرده‌ام، اما بخش عظیمی از سرمایه من در پروژه‌های برتر است. من طرفدارابزرگ پولکادات هستم. من طرفدار بزرگ کاردانو هستم.

دی لاریو در ادامه توضیح داد که چرا به آینده این دو پروژه خوش‌بین است. او در سال ۲۰۱۲ در کنفرانس بیت کوین با ویتالیک بوترین ملاقات کرد و به اعضای تیم توسعه اتریوم پیوست. او با اعضای تیم مانند ویتالیک بوترین، چارلز هاسکینسون بنیان گذار شبکه کاردانو و گوین وود مدیر عامل کنونی شبکه پولکادات روابطی محکم بنا نهاد.

وی اذعان داشت زمانیکه با این افراد کار می‌کرده است، به هدفمند بودن آنها پی برده و معتقد بوده است که این افراد پروژه‌ها را رو به جلو هدایت می‌کنند. وی در اینباره گفت:

من طرفدار پرو پاقرص چارلز هستم. او برای انجام هر کار به ویژه از لحاظ آکادمیک و پیشبرد پروژه، روش‌های متنوعی در پیش می‌گیرد. من طرفدار واقعی گوین وود هستم…. آنها را از زمانیکه با هم روی اتریوم کار می‌کردیم می‌شناسم، اهداف آنها را می‌شناسم و رقابت و هوش آنها را می‌شناسم. در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت پروژه‌هایشان بودم و می‌دانستم که یک روزی به اینجایی که الان هستند خواهند رسید.

در دنیای دیفای غرق نشده‌ام

آنتونی دی لاریو به این نکته اشاره کرد که علیرغم جنون حوزه دیفای در ماه‌های اخیر، او سرمایه‌گذاری خود را به پروژه‌های بزرگ محدود کرده است. او در این باره به پامپلیانو گفت:

بخش بزرگی از سرمایه من تنها در چند پروژه بزرگ قرار دارد؛ اتریوم، بیت کوین، کاردانو و پولکادات. کازموس را هم دوست دارم و چند مورد دیگر هم هست، اما در پروژه‌های دیفای خود را گم نکرده‌ام. من فکر می‌کنم زمان و انرژی کافی برای پرداختن به همه آنها وجود ندارد. پرداختن به همه‌ی آنها کار تمام وقتی است، بنابراین من هم در سال‌های اخیر زندگی خود را ساده‌تر کرده‌ام.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا