ورزشی

ذوالفقارنسب: گروه ساده‌ای برای صعود به جام جهانی نداریم

پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است که برخلاف تصور برخی‌ها، تیم ایران گروه ساده‌ای در مرحله مقدماتی جام جهانی ندارد.
بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قرعه‌کشی مرحله مقدماتی جام جهانی و هم‌گروه تیم ملی کشورمان با کره‌جنوبی، امارات، عراق، سوریه و لبنان اظهار داشت: خیلی‌ها گروه ما را ساده تصور می‌کنند، در حالی که تمام تیم‌هایی که به این مرحله رسیدند توانمندی و امکانات قابل قبولی دارند.

وی افزود: ما در سید ۲ به با کره همگروه شدیم، در حالی که از دید خیلی‌ها کره از استرالیا قوی‌تر است. در سید سوم هم به نظرم عربستان برای ما بهتر از امارات بود، چون با عربستان خیلی بازی کردیم و شناخت خوبی از آن‌ها داریم. در کل اعتقادم این است که هر دو گروه توانمند هستند و همه چیز بستگی به عملکرد تیم‌ها دارد. تیم ما در منامه نشان داد می‌تواند هر تیمی را شکست دهد. ما بایکنان خیلی خوبی داریم که در اروپا و در بهترین تیم‌ها بازی می‌کنند. من به عملکرد تیم ایران در مرحله مقدماتی بسیار خوشبین هستیم.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد ابقای دراگان اسکوچیچ در تیم ملی نیز توضیح داد: با توجه به شرایط موجود همین که اسکوچیچ را زود ابقا کردند و آن را رسما اعلام کردند، خوشحال کننده است و به شخصه موافق این تصمیم هستم. خیلی چیزها را نمی‌شود گفت، ولی من به موفقیت تیم ملی با اسکوچیچ خوش‌بین هستم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا