مسکن

گرانترین آپارتمان های تهران چند؟

شمال تهران با وجود اینکه کمترین میزان جمعیت را در خود جای داده است ولی از نظر اقتصادی بیشترین میزان سرمایه در آنجا جمع شده است. محله‌های این بخش از تهران دارای فرهنگ، ساختار و شرایط منحصر به فردی هستند بر روی کیفیت زندگی در این محله ها تاثیر بسزایی گذاشته است. در این گزارش به بررسی گرانترین واحد های شمال تهران پرداخته‌ایم.

اگر قصد زندگی و سکونت در شمال تهران را دارید برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در زعفرانیه با زیربنایی حدود ۴۸۵ متر و ۴ اتاق خواب به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۲۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.
واحد آپارتمان دیگری در همین محدودهبا متراژ ۵۹۰ متر و ۵ اتاق خواب با توجه به نوساز بودن این واحد و وجود استخر و مکان‌های تفریحی دیگر در روز های گذشته معادل ۳۳۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد آپارتمان نوساز دیگری در محدوده سعادت‌آباد با متراژ ۴۸۰ متر و ۴ اتاق خواب، در روز های گذشته با قیمتی معادل ۲۰۰ میلیارد تومان در بنگاه‌های پایتخت معامله شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در الهیه با متراژ ۸۴۵ متر و ۷ اتاق خواب به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۵۶۱ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان احتیاج دارید.
اگر به خانه‌ای قدیمی‌تر برای خرید علاقه دارید، میتوانید خانه‌ای ۳۰ ساله با متراژ ۷۰۰ متر و ۵ اتاق خواب را در محدوده الهیه با سرمایه‌ای معادل ۲۷۰ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در محدوده ولنجک با زیربنایی معادل ۵۰۰ متر و ۴ اتاق خواب با توجه به اینکه این واحد نوساز باشد در روزهای گذشته معادل ۲۵۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.
و واحد نوساز دیگری در همین محدوده با متراژ ۴۸۰ متر و ۴ اتاق خواب ارزشی معادل ۲۱۲ میلیارد تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

گرانترین آپارتمان های تهران چند؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا