ورزشی

پرسپولیس – کارگزار، بی راه، بی چاره/ ادامه همکاری فعلاً تا پایان فصل

قرارداد باشگاه پرسپولیس با شرکت آتیه داده پرداز به‌عنوان کارگزار این باشگاه در حالی سال اول خود را پشت سر گذاشته است که حرف و حدیث فراوانی پیرامون ادامه همکاری سرخپوشان با این شرکت وجود دارد.

این قرارداد که در زمان سرپرستی مهدی رسول‌پناه در باشگاه پرسپولیس به امضا رسید سه ساله است، اما گفته می‌شود به دلیل اختلافات پیش‌آمده بین باشگاه و کارگزار، این احتمال وجود دارد در پایان سال اول همکاری دو طرف خاتمه یابد و سرخپوشان سراغ اسپانسر جدیدی بروند.

در این بین در چند روز گذشته شایعاتی نیز پیرامون پایان همکاری باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز نیز به گوش رسید، اما طبق بندی که در قرارداد طرفین وجود دارد و به امضای مسئولان وقت باشگاه رسیده، مدت همکاری دو طرف تا پایان فصل جاری ذکر شده است. به این ترتیب با وجود پایان مدت قرارداد سال اول باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه، همکاری دو طرف طبق بند اشاره شده، تا پایان فصل جاری لیگ برتر ادامه خواهد داشت و پس از آن طرفین درباره ادامه همکاری یا فسخ قرارداد مذاکره خواهند کرد.

به گزارش تسنیم، با وجود نارضایتی سرخپوشان از بسته بودن راه‌های درآمدی این باشگاه اما به نظر می‌رسد با توجه به قرارداد سفت و محکم شرکت آتیه داده پرداز با باشگاه پرسپولیس و همچنین بندهای موجود در این قرارداد، باشگاه پرسپولیس عملاً هیچ راهی برای فسخ یک طرفه قرارداد سه ساله خود با این شرکت ندارد. به این ترتیب باید منتظر مذاکرات طرفین در پایان فصل جاری بود تا سرنوشت همکاری یا عدم همکاری باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز در فصل آینده مشخص شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا