ورزشی

جزئیاتی دقیق از شکایت ۳۵۰ هزار یورویی دستیار ویلموتس

فدراسیون فوتبال ایران پس از محکومیت در پرونده مارک ویلموتس، با شکایت یکی از دستیاران او مواجه شد و در نهایت محکوم به پرداخت مبلغی به این مربی شده است.

پرونده شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال هنوز در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) به نتیجه نرسیده و حالا فدراسیون فوتبال با حکم جدیدی از سوی فیفا مواجه شده است. آن هم مربوط به مانوئل فریرا، دستیار ویلموتس که مدت کوتاهی در تیم ملی ایران حضور داشت.

مانوئل فریرا، دستیار مارک ویلموتس نیز همچون این مربی بلژیکی، به همکاری خود با فدراسیون فوتبال پایان داد و برای دریافت حق و حقوق خود به فیفا شکایت کرد. هرچند این اتفاق در خصوص لوران اسپینوسی رقم نخورد، چرا که قرارداد او با فدراسیون فوتبال موقت بود و عملاً شکایتش به فیفا منتج به نتیجه نمی‌شد.

حالا با اینکه رای فیفا مدتی است به فدراسیون فوتبال رسیده، خبر آمده که دستیاران ویلموتس هر کدام فدراسیون فوتبال را به پرداخت ۷۰۰ هزار یورو و مجموعاً یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو محکوم کرده‌اند، در حالی که فقط یک دستیار ویلموتس و آن هم مانوئل فریرا علیه فدراسیون طرح دعوی کرده است.

فریرا برای دریافت دستمزد و پاداش خود از فدراسیون فوتبال شکایت کرد که فیفا حق را به این مربی داده است. رقم دستمزد این مربی حدود ۳۵۰ هزار یورو بوده و فدراسیون باید علاوه بر این پاداش او را هم که احتمالاً مربوط به دو پیروزی مقابل هنگ‌کنگ و کامبوج بوده است، پرداخت کند. این محکومیت نیز مانند تمام آرای فیفا مشمول ۵ درصد جریمه نیز می‌شود، اما فدراسیون طبق اعلام غلامرضا رفیعی، مشاور حقوقی ریاست فدراسیون فوتبال برای دریافت گراندز رای درخواست داده است.

با توجه به درخواست فدراسیون برای گراندز رای، احتمالاً نسبت به صدور این رای اعتراض وجود دارد و با این حساب فدراسیون فوتبال پس از دریافت گراندز رای مانوئل فریرا و بررسی آن توسط وکلا، راهی CAS خواهد شد تا شکایت دستیار ویلموتس را نیز همچون همین مربی بلژیکی در دادگاه حکمیت ورزش پیگیری کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا