بازارهای داخلی

قیمت دلار در صرافی ‌ها ۸۰ تومان افزایش یافت

 در بعد از ظهر امروز نرخ دلار در صرافی‌ها  با حدود ۸۰ تومان افزایش قیمت به ۲۵ هزار و ۷۹۳ تومان رسید. این در حالی است که قیمت این اسکناس در صبح روندی نزولی در پیش گرفته بود. 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵ هزار و ۷۹۳ تومان برای خرید و ٢۶ هزار و ۵۴ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۸۷۲ تومان برای خرید و ۲۶ هزار و ۵۷ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی در حدود ۸۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد. 

یورو در صرافی‌ها ۲۷ هزار و ۹۹۰ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۲۸۴ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۷ هزار و ۹۷۶ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۲۷۳ تومان برای فروش بود که افزایش قیمتی در حدود ۱۵ را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد. 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۹۴۵ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۶۸۶ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته، دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۹۹۷ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۷۳۸ تومان برای خرید قیمت خورده بود که کاهش قیمتی نزدیک به ۵۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۱۸۶ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۰۶ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۱۷۹ برای فروش و ۲۷ هزار و ۸۹۹ برای خرید افزایش قیمت اندکی را تجربه می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا