ارز دیجیتال

فروخته شدن اولین توییت جک دورسی

توییت دورسی مدیرعامل توییتر در یک مزایده‌ به ارزش ۲.۹ میلیون دلار فروخته شد. این توییت نه تنها اولین توییت جک دورسی، بلکه اولین توییت در شبکه توییتر هم میباشد . 

این توییت در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۰۶ منتشر گردیده است. جک دورسی در این توییت نوشته است: توییتر خودم را ایجاد کرده‌ام.

این توییت که در پلتفرم Valuables به مزایده گذاشته شد، به مدت ۳ ماه در مزایده قرار گرفت. برنده نهایی این مزایده، سینا استاوی (Sina Estavi) مدیرعامل شرکت Bridge Oracle بود که این مزایده را با پیشنهاد ۱۶۳۰.۵۸ اتریوم معادل با ۲.۹۱ میلیون دلار برنده شد.

استاوی توانست پیشنهاد بهتری نسبت به پیشنهاد ۲ میلیون دلاری جاستین سان مدیرعامل ترون بدهد.

گفتنی است جک دورسی پیش از این بیان کرده بود که تمام سود این مزایده به خیریه اهدا خواهد گردید.

بازگشت بیپل NFT

اثر هنری اخیر بیپل در پلتفرم Nifty در مزایده قرار گرفت. عنوان این اثر هنری “ساحل اقیانوس” میباشد. بیپل قصد دارد تا تمام سود حاصل از این مزایده را به بنیاد زمین آزاد اهدا نماید.

غیر قابل باور نیست که اسم جاستین سان مدیرعامل شبکه ترون بار دیگر در این مزایده هم دیده می‌شود. سان پیشنهاد تقریبا ۱.۹ میلیون دلاری برای این اثر هنری ارائه کرده است. هرچند، آخرین پیشنهاد قبل از اتمام مزایده بیش از ۲ میلیون دلار بود.

جنون NFT ها هم‌چنان در حال بزرگ تر شدن و دیده شدن است و افراد بیشتری در حال شناخت توکن‌های غیرقابل تعویض میباشند.

سینا استاوی معتقد است پیشنهادش برای اولین توییت جک دورسی گویای چیزی بسیار بیشتر از NFT ها میباشد. او این NFT را با نقاشی مونا لیزا مقایسه کرد و گفت: این فقط یک توییت نیست. به نظرمن همانند نقاشی مونا لیزا، سال‌ها بعد مردم متوجه ارزش واقعی این توییت خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا