ارز دیجیتال

بیت کوین برای جلوگیری از ریزش بیشتر باید به ۶۰۰۰۰ دلار برسد

تحلیل‌گران با اشاره به اینکه بیت کوین قصد دارد یک دارایی تریلیون دلاری باقی بماند، معتقدند اندیکاتورهای روی زنجیره‌ای صعودی هستند و اجازه نمی‌دهند قیمت این دارایی بیشتر از این سقوط کند. ارز دیجیتال Bitcoin با یک سونامی از کاربران جدید روبرو است. بانک جی‌پی مورگان اعلام کرده است که اگر بیت کوین نتواند خود را به قیمت ۶۰،۰۰۰ دلار برساند، احتمال ریزش بیشتر آن وجود دارد.

روز یکشنبه قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با ریزش شدیدی مواجه شد که در نهایت به کاهش ۳۶۰ میلیارد دلاری ارزش بازار رمزارزها منجر شد. تحلیل‌گر بانک JP Morgan می‌گوید:

در روزهای گذشته، بازار معاملات آتی بیت کوین همانند ماه فوریه و اواسط ژانویه و اواخر نوامبر، شاهد نقد شدن‌ شدیدی بوده است. اینکه آیا عملکرد دفعات قبلی را دوباره ببینیم به شرایط بستگی دارد اما احتمال آن کمتر است.

ارزش بازار ۱ تریلیون دلاری

ویلی وو تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال ادعا می‌کند حمایت خریداران باعث شده است بیت کوین به عنوان یک دارایی تریلیون دلاری شناخته شود. در نتیجه BTC/USD برای حفظ این موقعیت باید بالاتر از سطح معادل آن یعنی قیمت ۵۳۰۰۰ دلار باقی بماند. ویلی وو عنوان کرد:

اصلاح اخیر، قدرت قیمت بیت کوین را ارزیابی کرد. ۱۴٪ از تمام موجودی BTC بالاتر از ارزش بازار ۱ تریلیون دلاری جابجا شده است. این خط و نشان مهم قیمت بیت کوین است که با حمایت عظیمی روبرو است.

حمایت از ارزش بازار ۱ تریلیون دلاری بیت کوین

نظر بانک جی‌پی مورگان در مورد بیت کوین برگشت

نیکولاس پنیگیت‌زگلو تحلیل‌گر بانک جی‌پی مورگان معتقد است که پس از اصلاح هفته گذشته، کاربران مانند گذشته به این بازار ورود نمی‌کنند. علاوه بر آن اگر BTC نتواند خود را به قیمت ۶۰۰۰۰ دلار برساند احتمال ریزش قیمت بیت کوین زیاد است. او می‌گوید:

پوزیشن‌های فیوچرز زیادی بسته شده است و این روند معکوس نمی‌شود؛ در نتیجه علاقه به حرکت‌های سازمانی در بیت کوین به تدریج محو می‌شود. مومنتوم BTC با در نظر گرفتن جایگاه کنونی‌شان تا چند ماه آینده رو به نزول خواهد بود.

بیل میلر مخالف است

بیل میلر مدیر و سرمایه‌گذار آمریکایی مخالف نظر بانک جی‌پی مورگان است. او در مصاحبه اخیرش، اصلاح بازار را بهای عملکرد بیت کوین دانست.

او معتقد است که Bitcoin به تازگی پذیرش عمومی خود را آغاز کرده است و این روند با حباب سال ۲۰۱۷ متفاوت است. او بیتکوین را بازی عرضه و تقاضا می‌داند که اولی، مورد دوم را شکست داده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا