ارز دیجیتال

پالیگان رتبه دوم بزرگترین بازی های بلاکچینی را از آن خود کرد

بلاکچین پالیگان در بین بلاکچین های مختص بازی در ماه گذشته از بلاکچین Hive پیشی گرفت و رتبه دوم را در این زمینه کسب کرد. افزایش فعالیت کاربران در بلاکچین لایه ۲ پالیگان در ماه مارس باعث شد که این شبکه به دومین شبکه بزرگ بازی بلاک چین از نظر کیف پول های فعال منحصر به فرد (UAW) تبدیل شود.

پالیگان رتبه دوم بزرگترین بازی های بلاکچینی را از آن خود کرد

 بر اساس گزارشی در مورد بازی‌های بلاک چینی در ۶ آوریل که توسط پلتفرم تحلیل برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) DappRadar منتشر شد، تعداد  کیف پول های فعال منحصر به فرد (UAW)‌ مربوط به بازی بلاکچین پالیگان در ماه مارس به ۱۳۸۰۸۱ رسید که نسبت به فوریه ۵۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

این افزایش UAW، بلاکچین پالیگان را جلوتر از بلاکچین Hive با ۸۴۰۰۰ UAW که در رتبه سوم قرار دارد و بلاکچین بایننس اسمارت چین با ۸۰۰۰۰ UAW که در رتبه چهارم است، قرار می دهد.

این در حالی است که بلاکچین WAX رتبه اول بلاکچین های بازی را با ۳۱۴۰۰۰ UAW در اختیار دارد.

بلاک چین پالیگان که قبلاً با درخشش در زمینه برنامه های دیفای شناخته شده بود، در این ماه در زمینه بازی از بلاکچین Hive پیشی گرفت و جایگاه دوم را به دست آورد.

 این یک نشانه مثبت برای پالیگان است، زیرا اکنون به عنوان یک بلاک چین بازی به رسمیت شناخته شده است.

ارز دیجیتال2

مقدار قابل توجهی از افزایش UAW در بلاک چین پالیگان مربوط به بازی Hunters On-Chain است که طبق داده‌های DappRadar تنها در ۳۰ روز گذشته شاهد افزایش بیش از ۱۷۰۰۰ درصدی UAW بوده است.

بازی Hunters On-Chain که در ژانویه راه اندازی شد، یک بازی RPG رایگان با ادغام NFT است و ظاهر و سبکی مشابه ماینکرافت دارد.

علاوه بر این در ۹ مارس، این بازی شاهد بالاترین تعداد UAW در تمام دوران خود در حدود ۵۵۳۰۰ بود.

ارز دیجیتال3

کیف پول‌های فعال منحصر به فرد بازی Hunters On-Chain.

مشخص نیست که چه چیزی باعث افزایش علاقه به بازی های بلاکچینی در ماه گذشته شد، اگرچه پیش بینی فروش NFT درون بازی در ۳۱ مارس ممکن است یکی از عوامل موثر باشد.

با نگاهی گسترده تر، این گزارش خاطرنشان کرد که تمام فعالیت های بازی های بلاکچینی در ماه مارس با ۳.۳۳ درصد کاهش به ۷۴۱۵۶۷ کیف پول فعال منحصر به فرد روزانه (dUAW) رسیده است. با این حال، بازی های بلاکچینی ۴۵.۶ درصد از فعالیت های صنعت DApp را در سه ماهه اول ۲۰۲۳ تشکیل می دهند.

طی چند ماه گذشته، پالیگان پیشرفت های خیره کننده ای در رابطه با NFT ها، بازی ها و متاورس داشته است.

تاکنون پالیگان لبز، تیم پشتیبان این شبکه، فهرست بلندبالایی از شراکت‌ با نام‌های بزرگی چون وارنر میوزیک، استار باکس، آدیداس، ردیت و آدوب را برای توسعه و میزبانی پروژه‌های NFT ثبت کرده است.

این تیم همچنین با موفقیت در ۲۷ مارس، با گردآوری اطلاعات معادل ماشین مجازی اتریوم برای پالیگان را راه‌اندازی کرد.

گفته می‌شود با این پیشرفت پالیگان این امکان را به DAppها می‌دهد تا از طریق دسته‌بندی تراکنش‌ها مقیاس پذیر شوند و همچنین هزینه‌های کارمزد را برای انجام تراکنش‌ها در شبکه کاهش دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا