ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت بیت کوین

داده‌های جدید نشان می‌دهد قیمت بیت کوین تا دو هفته آینده می‌تواند به ۹۲۰۰۰ دلار برسد.

تحلیل‌گر مشهور به نام PlanB خالق مدل انباشت به جریان در توییتی روز چهارشنبه اعلام کرد علیرغم رشد هفته جاری ارز دیجیتال BTC، هنوز جای رشد آن باقی است.

او در این تحلیل بر شاخص قدرت نسبی (RSI) تاکید کرد. این شاخص برای نشان دادن مقدار حرکت قیمت به کار می‌رود.

اندیکانور RSI شناسایی شرایط خرید یا فروش بیش از حد را برای معامله کنندگان آسان می‌کند. PlanB در طول یک سال گذشته، چه در زمان بازار نزولی بهار ۲۰۲۰ و چه در تابستان آن، اطلاعات این شاخص را در اختیار هولدرها و تریدرها قرار داده است.

در حال حاضر میزان این شاخص ۹۲/۱۰۰ است. این مقدار نزدیک به بالاترین سطح آن است. اما برای رسیدن به سطح سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ هنوز به ۳ واحد دیگر نیاز دارد. PlanB در این مورد نوشته است:

بیت کوین در شاخص RSI با قدرت ۹۲ پر قدرت ظاهر شده است. اما هنوز به اندازه رالی صعودی سال‌های ۲۰۱۱، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ بالا نیست.

او در ادامه توضیح داد:

من تخمین زده‌ام برای اینکه تا آخر آپریل مقدار RSI به ۹۵ برسد، باید قیمت بیت کوین تا ۹۲۰۰۰ دلار بالا برود. ببینیم که لیست شدن صرافی Coinbase با این قیمت چه می‌کند.

تاثیر عرضه عمومی Coinbase در قیمت بیت کوین

نمودارهای اخیر نشان می‌دهند عملکرد بیت کوین در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ آرام‌تر بوده و به سرعت افزایش پیدا نکرده است.

او در ادامه به لیست شدن صرافی کوین‌بیس اشاره کرد و بورس نزدک را ابتدای راه دانست.

علیرغم نگرانی‌هایی که بابت فروش عمده در ابتدای عرضه عمومی کوین‌بیس متوجه بازار بیت کوین است، خبر عرضه مستقیم این صرافی در بورس نزدک با استقبال طرفداران ارزهای دیجیتال مواجه شده است.

از این رو با توجه به جایگاه جدید آن، صرافی Coinbase می‌تواند نشان‌دهنده آینده بیت کوین و آلتکوین‌ها در بازارهای مالی باشد. همچنین عملکرد قیمت بیت کوین و سایر رمزارزها نوید از آینده‌ای درخشان می‌دهند.

جایگاه کوین بیس در بین بانک‌های دنیا

با توجه به تخمین ارزش تقریبی این بانک به میزان ۱۴۹ میلیارد دلار، کوین‌بیس به نهمین بانک بزرگ دنیا بر اساس ارزش بازار تبدیل می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا