ارز دیجیتال

عرضه سهام کوین‌بیس توسط صرافی بایننس

صرافی محبوب بایننس در بیانیه‌ای اعلام کرده است که امروز ۱۴ آپریل (۲۵ فروردین) توکن سهام صرافی کوین‌بیس را که قرار است امروز در بورس نزدک لیست شود برای خرید و فروش عرضه می‌کند.

بر اساس این اعلامیه، این توکن به صورت جفت ارز معاملاتی COIN/BUSD عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند کسری از این توکن را نیز خرید و فروش کنند.

معاملات توکن سهام کوین‌بیس در بایننس بدون کارمزد خواهند بود

تنها چند روز قبل تیم صرافی بایننس اعلام کرد که معامله توکن‌های سهام در این صرافی بدون کارمزد خواهند بود. توکن سهام کوین‌بیس دومین توکن سهامی است که در این صرافی عرضه می‌شود. چند روز گذشته برای اولین بار سهام تسلا به صورت توکنیزه شده در این صرافی برای معامله در دسترس قرار گرفت.

تمام توکن سهام‌های موجود در صرافی بایننس طبق توضیحات زیر با پشتوانه لیست شده‌اند:

سهام Coinbase در صرافی FTX معامله می‌شود

قابل ذکر است قبل از عرضه توکن سهام کوین‌بیس توسط بایننس، صرافی FTX امکان خرید و فروش قرارداد Pre-IPO کوین‌بیس را به صورت جفت معاملاتی CBSE/USD فراهم کرده بود. کاربران این صرافی می‌توانند با استفاده از ضرایب موجود تا اهرم ۵ به مبادله این سهم بپردازند.

این قراردادها یک روز بعد از لیست شدن صرافی Coinbase در بورس نزدک به توکن آن تبدیل خواهند شد.

ارزش صرافی Coinbase

در زمان نگارش این خبر CBSE/USD به قیمت ۵۸۳ دلار معامله می‌شود. تیم Unfolded در توییت بالا اعلام کرده است که با احتساب قیمت ۱۶۰ دلاری، ارزش صرافی کوین‌بیس معادل ۱۶۰ میلیارد دلار خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا