ارز دیجیتال

جهش ناگهانی قیمت بیت کوین و اتریوم

یمت بیت کوین روند صعودی جدیدی را به سطح بالاتر از ۶۵,۰۰۰ دلار آغاز کرد. بیت کوین نشانه‌های مثبتی نشان می‌دهد و می‌تواند به سمت قیمت ۷۰,۰۰۰ دلار حرکت کند. اتریوم نیز سقف قبلی قیمت خود را شکست به رکورد جدیدی در قیمت ۴۷۷۱ دلار دست یافته است.

قیمت بیت کوین در روزهای گذشته به بالاتر از سطوح مقاومتی ۶۲,۵۰۰ و ۶۳,۵۰۰ دلار رسید. قیمت این رمزارز در حال حاضر بالاتر از ۶۵,۰۰۰ دلار و بالاتر از میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته است. در نمودار ساعتی قیمت بیت کوین شاهد عبور از خط روند نزولی مهم با سطح مقاومتی نزدیک به ۶۱,۵۵۰ دلار بودیم. روند صعودی اخیر با عبور از ۶۶,۰۰۰ دلار می‌تواند تشدید شود.

به نقل از newsbtc، قیمت بیت کوین بالاتر از سطح حمایتی ۶۰,۰۰۰ دلار حفظ شده است. در نتیجه، بیت کوین روند صعودی جدیدی را به بالاتر از سطوح مقاومتی ۶۲,۵۰۰ و ۶۳,۵۰۰ دلار آغاز کرد.

گاوها حتی توانستند قیمت این رمزارز را به بالاتر از سطح ۶۵,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته افزایش دهند. به علاوه، شاهد عبور قیمت بیت کوین از خط روند نزولی مهم با سطح مقاومتی نزدیک به ۶۱,۵۵۰ دلار بودیم.

قیمت بیت کوین در مقطعی به بالاتر از ۶۵,۵۰۰ دلار رسید. اوج قیمت بر روی ۶۵,۶۸۱ دلار ثبت شد و اکنون بدون نوسان است.

قیمت بیت کوین بالاتر از سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶٪ از روند صعودی شروع شده از ۶۰,۱۲۹ دلار به ۶۵,۶۸۱ دلار است. سطح مقاومتی اول نزدیک به ۶۵,۵۰۰ دلار است. اولین سطح مقاومتی مهم نیز نزدیک به سطح ۶۶,۰۰۰ دلار قرار دارد.

روند صعودی قیمت بیت کوین

عبور از سطح مقاومتی ۶۶,۰۰۰ دلار می‌تواند فرصت لازم برای شروع روند صعودی را فراهم سازد. سطح مقاومتی مهم بعدی نزدیک به ۶۸,۵۰۰ دلار است. افزایش قیمت بیشتر می‌تواند به ثبت قیمت ۷۰,۰۰۰ دلار منجر شود.

کف قیمت بیت کوین در چه سطحی قرار دارد؟

اگر بیت کوین نتواند از سطح مقاومتی ۶۶,۰۰۰ دلار عبور کند، ممکن است اصلاح قیمت آغاز شود. اولین سطح حمایتی بر روی ۶۴,۵۰۰ دلار است.

اولین سطح حمایتی مهم نزدیک به ۶۳,۰۰۰ دلار است. این سطح قیمت نزدیک به سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰٪ از قیمت ۶۰,۱۲۹ الی ۶۵,۶۸۱ دلار است. عبور از سطح حمایتی ۶۳,۰۰۰ دلار می‌تواند کاهش قیمت به ۶۲,۵۰۰ دلار را منجر شود. سطح حمایتی اصلی بر روی ۶۱,۲۰۰ است و عبور از آن می‌تواند روند نزولی را تشدید کند.

اندیکاتورهای تکنیکال

اندیکاتور MACD ساعتی: اندیکاتور MACD در حال کاهش سرعت در محدوده صعودی است.

اندیکاتور RSI ساعتی: اندیکاتور RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد.

سطوح حمایتی مهم: ۶۴,۵۰۰ و ۶۳,۰۰۰ دلار.

سطوح مقاومتی مهم: ۶۵,۵۰۰، ۶۶,۰۰۰ و ۶۸,۵۰۰ دلار.

یکی از دلایلی که گفته می‌شود باعث جهش ناگهانی قیمت بیت کوین شود، توییت بری سیلبرت مدیر عامل شرکت دیجیتال کارنسی گروپ است. او ساعاتی پیش در توییتر نوشت:

هفته بزرگی در پیش روی است.

کاربران به سرعت به توییت او واکنش نشان داده‌اند.

از طرف دیگر بازار رمز ارزها شاهد یک روند صعودی قوی است. اتریوم بزرگ‌ترین رمز ارز بازار با رشد چشمگیری توانست به رکورد جدید ۴۷۷۱ دلار دست یابد. در زمان نگارش این خبر قیمت اتریوم برابر با ۴۷۵۹ دلار است. در مجموع ارزش بازار رمز ارزها برای اولین بار به ۳ تریلیون دلار رسیده است. بر اساس اطلاعات کوین‌گکو در زمان نگارش این خبر، ارزش بازار ارزهای دیجیتال برابر با ۲.۹۹۸ تریلیون دلار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا