ارز دیجیتال

توکن‌سوزی BNB

افزایش قیمت توکن (BNB) بسیار قابل توجه چشمگیر بود. در زمان اعلام این خبر قیمت این ارز دیجیتال برابر با ۵۶۹.۷۷ دلار میباشد که نسبت به روز گذشته ۲۲.۵۹٪ رشد داشته است.

طبق اطلاعات منتشر شده در سایت Coinmarketcap تا بحال بالاترین قیمت ثبت شده بایننس کوین ۵۷۴.۵۵ دلار بوده است که از ابتدای سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۲۰۰٪ رشد داشته است.

دلیل این افزایش قیمت توکن BNB چیست؟

رشد قیمت BNB به این دلیل میباشد که تا چند روز آینده پانزدهمین فرآیند سوزاندن توکن‌های آن برنامه ریزی گردیده است. چانگ پنگ ژائو مدیر عامل صرافی بایننس روز گذشته اعلام نمود:

در زمانیکه توکن‌ها سوزانده می‌شوند، برای همیشه از چرخه گردش خارج میگردند. این کار باعث افزایش قیمت توکن‌های باقیمانده می‌شود. #BNB تا چند روز آینده! این توصیه سرمایه‌گذاری محسوب نمی‌شود.

در طول یک هفته گذشته قیمت BNB از کمتر از ۳۵۰ دلار با افزایش ۶۵٪ به سطح بالاتر از ۵۶۰ دلار رسیده است. اکوسیستم بایننس و زنجیره هوشمند BSC هرروز در حال ثبت رکوردهای جدیدی هستند. این در حالیست که هرروز به رقیب خود یعنی شبکه اتریوم نزدیکتر میگردند و تا بحال به یک سوم از ارزش بازار آن دست پیدا کرده‌اند.

تعداد تراکنش‌های روزانه در هفته گذشته روی زنجیره هوشمند بایننس تا ۴ برابر تعداد تراکنش‌های اتریوم ثبت شد. کارمزد کمتر و سرعت بالاتر این شبکه باعث گردیده است تا پروژه‌های زیادی از شبکه اتریوم به BSC مهاجرت کنند. همچنین ارزش کل قفل شده (TVL) روی زنجیره هوشمند بایننس به رکورد ۳۰ میلیارد دلار رسیده است.

ارزش کل قفل شده در زنجیره هوشمند بایننس

تلاش پروژه‌های روی شبکه BSC برای لیست شدن در کوین‌بیس
بسیاری از پروژه‌های تشکیل شده روی زنجیره هوشمند بایننس با رشد چشمگیری همراه بوده‌ است. در طول ۷ روز قبل ارز دیجیتال CAKE پابه پای توکن BNB بیش از ۵۵٪ رشد داشته و در زمان نگارش این خبر با قیمت ۲۶.۷ دلار معامله شد.

تیم پنکیک سواپ در توییتر سوال بسیار مهمی را مطرح کرده‌اند که اگر زنجیره هوشمند بایننس بتواند اتریوم را جا بگذارد آیا صرافی Coinbase این شبکه را در پلتفرم خود پشتیبانی خواهد کرد یا نه؟

لیست شدن پروژه های BSC در کوین بیس
مدیر صرافی بایننس در پاسخ به این تویتت گفته اند صرافی‌هایی که پروژه‌های روی شبکه BSC را لیست نکنند تنها بازار خود را محدود می‌کنند و به نفع خودشان است این کار را انجام دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا