ارز دیجیتال

صعود ۷۰۰٪ بایننس کوین (BNB)

بنا به گزارش شرکت تحقیقاتی مساری (Messari) بایننس کوین با رشد ۷۰۹٪ در سه ماه ابتدایی سال، بهترین عملکرد را در بین ارزهای دیجیتال شناخته شده به خود اختصاص داده است. به دنبال آن ADA و UNI رشدهای موفقی را ثبت کرده‌اند.

بنا به این گزارش، رشد چشمگیر BNB مدیون ظهور زنجیره هوشمند بایننس (BSC) است. این شبکه توانسته است برای اتریوم رقیب جدی به شمار بیاید زیرا گزینه‌ای ارزان‌تر و سریع‌تر برای کاربران خواهد بود.

افزایش قیمت بایننس کوین

به موازات آن این توکن توانست حجم معاملات صرافی بایننس را افزایش دهد. یکی از پروتکل‌های محبوب روی زنجیره هوشمند بایننس، صرافی پنکیک سواپ (Pancake swap) است که در ماه‌های گذشته عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود نشان داده است. تالاماس محقق مساری می‌گوید:

زنجیره هوشمند بایننس به سرعت به پرطرفدارترین پلتفرم قراردادهای هوشمند تبدیل شده است. نرخ بالای کارمزدهای شبکه اتریوم به این محبوبیت کمک کرده است. این توسعه‌ها به ارز دیجیتال BNB کمک کرده است تا به رکورد جدید قیمتی دست پیدا کند.

توکن CAKE توکن بومی پنکیک سواپ میزان ۳۰۳۱٪ رشد داشته است که همین موضوع آن را به بهترین عملکرد در میان تمام دارایی‌های حوزه دیفای تبدیل کرده است.

رشد توکن CAKE

ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB) از نگاه تریدرها

در زمان نگارش این خبر قیمت ارز دیجیتال BNB معادل ۴۷۷ دلار است. این توکن در شبانه روز گذشته ۱۴.۶۵٪ رشد داشته است و تغییرات آن در یک ماه گذشته ۷۱.۵۰٪ بوده است.

یکی از تریدرهای ارز دیجیتال با نام مستعار Bitcoin Printer که از حامیان بایننس کوین است ادعا کرده است که BNB در ماه جاری تا ۵۱۰ دلار رشد خواهد کرد.

ارزش بایننس کوین در میان مدت به این بستگی خواهد داشت که آیا می‌تواند با ارائه نسخه جدید Uniswap با اتریوم رقابت کند یا خیر. تراکنش‌های ارزانتر و ویژگی‌های جدید این نسخه می‌تواند جایگاه زنجیره هوشمند بایننس و پنکیک سواپ را پایین بیاورد.

در حال حاضر پنکیک سواپ از نظر حجم معاملات روزانه جایگاه اول را به خود اختصاص داده است و یونی سواپ در رتبه دوم قرار دارد.

نمودار قیمت BNB

همانطور که در نمودار بالا مشخص است ارز دیجیتال BNB در ۵ آپریل رکورد قبلی خود را پشت سر گذاشته است. از آن زمان تاکنون این ارز بیش از ۳۸٪ رشد داشته است و توانست بالاترین قیمت خود را در ۴۸۴.۲ دلار به ثبت برساند.

در هفته گذشته نمودار قیمت BNB بالاتر از نمودار میانگین متحرک در بازه‌های کوتاه مدت و بلند مدت قرار داشت. همچنین سایر شاخص‌ها مانند شاخص قدرت نسبی در منطقه خرید بیش از اندازه قرار گرفته بودند. با توجه به این بررسی‌ها رشد قیمت آن قابل پیش‌بینی بوده است. تحلیل‌گران معتقدند که دو سطح ۴۵۰ و ۵۰۰ دلار دو سطح کلیدی مهم در روند کنونی کوین صرافی بایننس هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا