بازارهای داخلیکسب و کار

پیش‌بینی قیمت طلا در هفته جاری/ تقاضا برای خرید طلا و سکه کاهش یافت

نادر بذرافشان درباره وضعیت بازار خرید طلاتوضیح داد: روز گذشته قیمت‌ها در بازار طلا با افت چشمگیری همراه شد اما در بازار امروز، این روند متاثر از اخبار سیاسی و اقتصادی و رشد جزیی نرخ ارز تغییر کرده و قیمت طلا و سکه اندکی افزایش یافته است.

او ادامه داد: این نوسان قیمت‌ مردم را بلاتکلیف کرده و با وجود اینکه بهای طلا و سکه نسبت به هفته قبل با کاهش قابل توجهی همراه بوده اما همچنان تقاضا برای خرید طلا بسیار پایین است.

به گفته بذرافشان، روز گذشته سکه ۱۲میلیون و ۳۰۰هزار تومانی هم مشتری نداشت چرا که زمزمه کاهش قیمت‌ها در بازار وجود دارد و مردم منتظر کاهش بیشتر هستند.

دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره آینده بازار پیش‌بینی کرد: جو بازار طلا کاهشی است و به نظر می‌رسد افت قیمت‌ها ادامه‌‌دار باشد؛ ضمن اینکه حباب سکه نیز نسبت به هفته گذشته حدود ۶۰۰هزار تومان کاهش یاقته و به یک میلیون تومان رسیده است.

قیمت طلا و سکه ۱۱آبان ماه۹۹
بذرافشان با تشریح قیمت‌ها در بازار امروز بیان کرد: در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۳میلیون و ۱۰۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۲میلیون و ۱۵۰هزار تومان رسید.

او افزود: نیم سکه هم در بازار امروز با قیمت هفت میلیون و ۲۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۹۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۷۰۰هزار تومان معامله می‌شود؛ قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم یک میلیون و ۲۲۰هزار تومان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا