اقتصادی

قیمت سمند تخته گاز پیش می رود 

 در معاملات امروز پژو ۲۰۶ تیب دو مدل ۱۴۰۱ که هفته گذشته وارد کانال ۳۰۰ میلیونی شد با جهش ۲ میلیونی دیگر روند افزایشی خود را همچنان ادامه می دهد و به ۳۰۷ میلیون تومان رسیده است. در مدل ۱۴۰۰ اما این خودرو برخلاف دیروز افزایشی نداشت و همان ۲۹۵ میلیون تومان معامله شد و نزدیک به کانال ۳۰۰ میلیونی ماند. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹ امروز بدون افزایش ۳۵۰ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ با ۳ میلیون تومان افزایش همراه بود و ۴۱۵ میلیون تومان معامله شد. مدل ۱۴۰۰ این خودرو برخلاف دیروز گران نشد و ۳۹۵ میلیون تومان معامله شد نسخه اتوماتیک و مدل ۱۴۰۰ بدون افزایش ۵۸۰ میلیون تومان معامله شد

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ هم که از ۳۸۰ میلیون تومان عقب نشینی کرده بود دوباره با افزایشی یک میلیون تومانی به ۳۸۰ میلیون تومانی رسید.

پژو ۲۰۰۸ پس از چند روز افزایش های نجومی امروز بدون تغییر همان ۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان معامله شد.

رانا پلاس هم در مدل ۱۴۰۱ بدون افزایش بود و ۲۹۹ میلیون تومان معامله شد و مدل ۱۴۰۰ این خودرو با بدون تغییر ۲۸۵ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX ساده هم در مدل ۱۴۰۰ با ۳ میلیون افزایش ۲۷۸ میلیون تومان معامله شد و نزدیک به مرز ۲۸۰ میلیونی شد و در مدل ۱۴۰۱ با ۴ میلیون افزایش دیگر ۲۸۹ میلیون تومان معامله شد. سمند LX مدل EF۷ در نسخه ۱۴۰۰ با ۱ میلیون افزایش دیگر به ۳۱۳ میلیون تومان رسید.

سورن پلاس هم مجددا ۳ میلیون تومان دیگر گران شده و در بازار ۳۵۵ میلیون تومان معامله می شود.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ بدون افزایش، ۳۹۰ میلیون تومان معامله شد. مدل ۱۴۰۰ هم  میلیون گران نشد و ۳۷۷ میلیون تومانی ماند. در نسخه توربو اتوماتیک هم تغییری نکرد و با قیمت ۴۹۵ میلیون تومان معامله شد. 

پراید ۱۱۱ که که هفته گذشته وارد کانال ۲۰۰ میلیونی شده بود با دیروز ۱ و امروز ۲ میلیون تومان گران شد و به ۲۰۳ میلیون تومان رسید.

نسخه ۱۳۱ هم پا به پای ۱۱۱ گران می شود و در ادامه افزایش ها با ۲ میلیون افزایش ۱۸۳ میلیونی شد.

تیبا هاچبک در مدل ۱۴۰۰ بدون افزایش افزایش ۲۰۲ میلیونی ماند و نسخه صندوقدار این خودرو هم گران نشد و در مدل ۱۴۰۰ در بازار ۱۹۴ میلیون تومان معامله شد.

شاهین در مدل ۱۴۰۰ پس از افزایش ۳ میلیونی در معاملات این هفته بدون تغییر ماند و ۳۶۵ میلیون تومان معامله شد. قیمت کارخانه برای مدل ۱۴۰۱ این خودرو هم تغییری نداشت و ۳۴۴ میلیون ۵۸۰ هزار تومان قیمت خورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا