ارز دیجیتال

همکاری کاردانو با پروتکل Orion

شرکت IOHK شرکت مادر بلاکچین کاردانو با پروتکل Orion به عنوان اولین تامین کننده اتوماتیک نقدینگی این بلاکچین همکاری خواهد کرد.

پروتکل Orion با جمع کردن اتوماتیک نقدینگی صرافی‌ها در یک پلتفرم، درگاه غیرمتصدیانه‌ای برای بازار ارزهای دیجیتال فراهم آورده است. این پروتکل قبل از این با سایر بلاکچین‌ها مانند زنجیره هوشمند بایننس، آوالانچ و الراند همکاری کرده است.

پل ارتباطی شبکه کاردانو به بازار ارزهای دیجیتال

این همکاری کاردانو را قادر می‌سازد به تمام بازارهای ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشد. کاربران می‌توانند از این طریق به صورت کاملا غیرمتمرکز به نقدینگی صرافی‌های متمرکز دسترسی داشته باشند. بر اساس خبر منتشر شده تمرکز اصلی کاردانو و پروتکل Orion بر روی مسائلی مانند مقیاس‌پذیری و زیرساخت‌های منعطف برای حوزه دیفای و بخش توکن‌های غیر قابل تعویض NFT خواهد بود.

شبکه کاردانو در تاریخ ۳۱ مارس به یک شبکه کاملا غیر متمرکز تبدیل شد. با استفاده از یک شبکه چند لایه، همکاری با زیرساخت‌های کاردانو، قابلیت همکاری و مقیاس‌پذیری و بهبود عملکرد پروتکل Orion را فراهم می‌آورد. در متن این خبر آمده است:

پروتکل Orion این افتخار را دارد که به عنوان اولین تامین کننده اتوماتیک نقدینگی روی زیرساخت‌های قدرتمند شبکه کاردانو فعالیت کند. با همکاری یکدیگر مقیاس‌پذیری و پایداری حوزه دیفای و NFT را برقرار خواهیم کرد.

توکن‌های NFT بر بستر شبکه کاردانو

هر دو این شرکت‌ها با استفاده از تجمیع‌کننده NFTهای پروتکل Orion، بر روی فضایی برای توکن‌های غیر قابل تعویض فعالیت می‌کنند.

چارلز هاسکینسون بنیان‌گذار کاردانو اخیرا نظرات خود را در مورد جریانات NFT مطرح کرده است. او با اشاره به اینکه این شبکه قادر خواهد بود از توکن‌های NFT پشتیبانی کند مصمم است با چندین بازار مختلف در این زمینه همکاری داشته باشد.

سایر طرفداران ارزهای دیجیتال در فضای امور مالی غیر متمرکز با توجه به اینکه قابلیت اجرایی شدن قراردادهای هوشمند در این بلاکچین فعلا مقدور نیست معتقدند که این شبکه بیش از اندازه ارزش‌گذاری شده است. از این رو هاسکینسون زمانبندی شبکه آزمایشی Alonzo را برای قراردادهای هوشمند اعلام کرد.

او همچنین عنوان کرد که شبکه کاردانو علیرغم اینکه از قراردادهای هوشمند پشتیبانی نمی‌کند در حال حاضر بیش از اندازه شلوغ است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا