ارز دیجیتال

بیت کوین به زودی قانون‌گذاری می‌شود

جی کلیتون رییس سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار SEC در مصاحبه با شبکه CNBC در مورد قانون‌گذاری ارز دیجیتال بیت کوین خبر داد.

او در این باره عنوان کرد از نگاه کمیسیون SEC رمز ارز Bitcoin یک توکن بهادار محسوب نمی‌شود اما به این معنی نیست که نباید روی آن نظارتی وجود نداشته باشد. جی کلیتون در این باره گفت:

جایگاه دارایی‌های دیجیتال توسط قانون‌گذاری‌های داخلی و بین‌المللی تعیین خواهد شد؛ من انتظار دارم که این قانون‌گذاری‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم به این حوزه وارد شوند.

کلیتون در جریان این مصاحبه بر این تاکید داشت که صحبت‌های او به عنوان نظرات یک شهروند است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در زمان ریاست او به دلیل عرضه اولیه کوین‌های ثبت نشده و جعلی ضربه بسیار شدیدی متحمل شد. این کمیسیون تمام درخواست ثبت صندوق‌های قابل معامله ETF بیت کوین را رد کرد و همچنین از شرکت ریپل شکایت کرد.

جی کلیتون در ماه مارس به عنوان مشاور، به شرکت مدیریت ریسک دارایی‌های دیجیتال وان ریور ملحق شد. همچنین او به عنوان مدیریت غیر اجرایی هیئت مدیره شرکت آپولو گلوبال فعالیت می‌کند. با این حال او در مورد قانون‌گذاری بیت کوین مطمئن است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا