بازارهای داخلی

تلاش می‌کنیم دولت را بدون تحریم و کرونا تحویل دهیم

 حسن روحانی روز شنبه در نخستین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در سال ۱۴۰۰ با بیان اینکه تا امروز مجموعا ۶۲ جلسه ستاد برگزار شده است، گفت: در نشست امروز مباحث خوبی مطرح شد و وضعیت استان‌ها و شرایط این که چگونه بتوانیم واکسن بیشتری در اختیار مردم دهیم.

وی افزود: پیش بینی برای ایام میلاد حضرت ولی عصر (عج) و همچنین برنامه‌ریزی برای ماه رمضان در جلسه آینده ستاد مطرح خواهد شد.

رییس جمهوری اضافه کرد: سال ۹۹ را با سختی‌ها و با فراز و نشیب‌های فراوان، در حالی که تحریم با شدیدترین وجه ادامه داشت، جنگ اقتصادی بسیار سنگینی بر سر ملت سایه افکنده بود و هم کرونا به عنوان یک بیماری و ویروس خطرناک که مردم را با مشکل مواجه کرد روبرو بودیم، این سال را گذراندیم.

روحانی با قدردانی از همراهی مردم و حمایت همه جانبه رهبر معظم انقلاب، علما مراجع و فرهیختگان گفت: کادر درمان با همه توان و وجود از جان مایه گذاشتند، شهید و بستری دادند و خودشان به زحمت زیادی افتادند و  شبانه روز تلاش کردند. این بیماری۱۴ ماه مداوم با شدت و ضعف ادامه داشته و دارد که کار بسیار عظیم و بزرگی را انجام دادند.

 وی  با بیان اینکه ملت و کشوردر مقایسه با جهان شرایط مناسبی دارد، گفت: تلاش‌های گسترده‌ای شده است و مردم که سنگ تمام گذاشتند و من شهادت می‌دهم که مسوولین در حد توان کار کردند و کسی کم نگذاشته است.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: نیروی مسلح، نیروی انتظامی، هلال احمر، گروه های نظارت و قوه قضاییه، همه کمک کردند و خود کسبه علیرغم این که در سختی بودند مراعات کردند. هر زمان محدودیت ایجاد کردیم آنها محدودیت‌ها را پذیرفتند و مغازه‌ها را بستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا