ارز دیجیتال

عبور قیمت بیت کوین از سطح مقاومتی جدید؛ قدم بعدی ۶۰ هزار دلار است؟

قیمت بیت کوین به روند صعودی برگشت و توانست از سطح مقاومتی ۵۷,۰۰۰ دلار عبور کند. در حال حاضر بیت کوین با قیمت بیشتر از ۵۸,۰۰۰ دلار معامله می‌شود و احتمال ادامه افزایش قیمت نیز وجود دارد.

قیمت بیت کوین ۵ درصد افزایش یافت و از سطح مقا‌ومتی کلیدی ۵۸,۰۰۰ دلار عبور کرد.

در حال حاضر قیمت بیت کوین بالاتر از سطح مقاومتی ۵۸,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

در نمودار ساعتی قیمت بیت کوین شاهد عبور از خط روند نزولی مهم با سطح مقاومتی نزدیک به ۵۷,۵۰۰ دلار بودیم.

احتمال ادامه افزایش قیمت بیت کوین به سمت ۶۰,۰۰۰ و ۶۰,۵۰۰ دلار در کوتاه‌مدت وجود دارد

قیمت بیت کوین وارد روند صعودی شد

قیمت بیت کوین پس از آنکه جایگاه خود را بالاتر از ۵۵,۰۰۰ دلار مستحکم کرد، روند صعودی تازه‌ای را آغاز کرد. بیت کوین توانسته است از موانع مهمی نزدیک به قیمت ۵۷,۰۰۰ و ۵۸,۰۰۰ دلار عبور کند و وارد محدوده صعودی شود.

در نمودار ساعتی قیمت بیت کوین، شاهد عبور از خط روند نزولی مهمی با سطح مقاومتی نزدیک به ۵۷,۵۰۰ دلار بودیم. بیت کوین حتی توانست از سطح فیبوناچی اصلاحی ۶۱.۸ درصد در روند نزولی از قیمت ۶۱,۶۹۵ به ۵۳,۲۲۰ دلار عبور کند.

احتمال افزایش قیمت بیشتر وجود دارد و حتی شاهد عبور قیمت از ۵۹,۰۰۰ دلار نیز بودیم. اوج قیمت طی ساعت‌های اخیر بر روی ۵۹,۶۲۳ دلار ثبت شده است و اکنون نیز بالاتر از سطح مقاومتی ۵۸,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

سطح حمایتی اولیه نزدیک به ۵۸,۲۵۰ دلار است. این سطح نزدیک به سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶ درصد طی افزایش قیمت از ۵۳,۷۹۷ به ۵۹,۶۲۳ دلار است. قیمت بیت کوین با سطح مقاومتی نزدیک به ۵۹,۵۰۰ دلار مواجه است. سطح مقاومتی مهم بعدی نزدیک به ۶۰,۰۰۰ دلار است. عبور از سطح ۶۰,۰۰۰ دلار می‌تواند شرایط را برای افزایش قیمت به ۶۱,۵۰۰ دلار آماده کند.

کف قیمت مقطعی جدیدی برای بیت کوین در راه است؟

اگر بیت کوین نتواند به بالاتر از سطح مقاومتی ۶۰,۰۰۰ دلار دست یابد، ممکن است کاهش قیمت شروع شود. اولین سطح حمایتی مهم نزدیک به ۵۷,۵۰۰ دلار است.

سطح حمایتی اصلی نزدیک به ۵۷,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته شکل گرفته است. ادامه کاهش قیمت می‌تواند بیت کوین را به سطح حمایتی ۵۵,۰۰۰ دلار برساند.

اندیکاتورهای تکنیکال

اندیکاتور MACD ساعتی: در حال حاضر اندیکاتور MACD در روند صعودی قرار دارد.

اندیکاتور RSI ساعتی: اندیکاتور RSI قیمت بیت کوین بالاتر از سطح ۵۰ قرار دارد.

سطوح حمایتی مهم: ۵۷,۵۰۰ و ۵۷,۰۰۰ دلار.

سطوح مقاومتی مهم: ۵۹,۵۰۰، ۶۰,۰۰۰ و ۶۱,۵۰۰ دلار.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا