ارز دیجیتال

پلتفرم دیفای bZx جدیدترین پروژه بر روی بایننس اسمارت چین

پلتفرم معاملات مارجین دیفای bZx ، عرضه سرویس‌های خود بر بستر بایننس اسمارت چین (BSC) را اعلام کرد.

از آنجایی که هیچ نشانه‌ای مبنی بر کاهش کارمزد تراکنش‌های اتریوم مشاهده نمی‌شود، پلتفرم‌های دیفای در حال انتقال به رقیب اتریوم یعنی بایننس اسمارت چین هستند. پلتفرم اخیر که در تاریخ ۱۷ مارس این انتقال را انجام داده، bZx است.

این پلتفرم بیان کرده است که محصولات معاملات مارجین، وام‌گیری و وام‌دهی Torque و Fulcrum به BSC منتقل خواهند شد اما این پلتفرم هم‌چنان معطوف به اتریوم خواهد ماند.

پلتفرم bZx در این خصوص بیان کرد:

هدف ما گسترش محصولات معاملات مارجین، وام‌گیری و وام‌دهی خود به BSC است.

برنامه ماینینگ نقدینگی BGOV

پلتفرم bZx هم‌چنین اعلام کرد که معاملات مارجین را از طریق بازارساز مبتنی بر BSC به اسم پنکیک‌سواپ (PancakeSwap) امکان‌پذیر خواهد ساخت. bZx در این خصوص گفت:

پلتفرم bZx با افتخار اعلام می‌کند که اولین و تنها پلتفرمی است که معاملات مارجین بر بستر پنکیک‌سواپ را امکان‌پذیر می‌سازد. در نتیجه، کاربران همواره بهترین نرخ سود ممکن را دریافت می‌کنند.

این پلتفرم هم‌چنین مشوق‌های یلد فارمینگ خود را برای توکن جدید BEP-20 به اسم BGOV عرضه خواهد کرد. این توکن‌ها معادل توکن اصلی BZRX در بایننس چین است.

توکن BGOV، فورکی از توکن SUSHI با مدل صدور تورمی است. این موضوع باعث می‌شود که bZx به اولین بازارساز وام‌دهی با مدل مشابه با توکن SUSHI تبدیل شود. این پلتفرم، عرضه توکن wBZRX بر اساس این مدل را نیز مورد بررسی قرار داده است. طی این مدل، کارمزدها از BSC به اتریوم انتقال خواهند یافت تا دارندگان BZRX سود بیشتری کسب کنند. bZx در این خصوص اذعان داشت:

عامل مهمی که باعث شد BGOV را بر بستر BSC معرفی کنیم، ایجاد و کسب نقدینگی بیشتر برای توکن BZRX بوده است.

توکن BGOV به اکوسیستم bZx نقدینگی اضافه خواهد کرد. این توکن به دارندگان و استیکرهای BZRX توزیع می‌شود. دارندگان BZRX می‌توانند از بایننس اسمارت بریج (Binance Smart Bridge) استفاده کنند تا توکن‌های BZRX خود را به BSC انتقال دهند. در نتیجه، می‌توان به استیک این توکن پرداخت و توکن BGOV دریافت کرد.

چشم‌انداز قیمت توکن BZRX

قیمت توکن BZRX طی روز اخیر ثابت بوده است و بر روی ۰.۶۰ دلار قرار دارد.

با اعلام خبر عرضه مشوق‌های جدید فارمینگ، توکن BZRX هفته خوبی را پشت‌سر گذاشته و قیمت آن ۱۵ درصد افزایش یافته است. این توکن که موجودی آن یک میلیارد توکن است، در اواخر ماه آگوست به رکورد قیمت ۱.۴۰ دلار رسید، اما پس از آن دیگر نتوانست به این سطح قیمت دست یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا