ارز دیجیتال

خالق کاردانو: ۱۰۰ پروژه در حال مهاجرت از اتریوم به کاردانو هستند

چارلز هاسکینسون خالق شبکه کاردانو در یک مصاحبه گفت که حدود ۱۰۰ شرکت در حال مهاجرت از شبکه اتریوم به بلاکچین کاردانو هستند.

او در این مصاحبه گفت پلتفرم‌های حوزه امور مالی غیر متمرکز مانند یونی‌سواپ حباب‌هایی هستند که هراز چندگاهی در بازار به وجود می‌آیند، اما کاردانو قصد دارد تمام کشورها را روی بلاکچین خود پیاده کند. هاسکینسون همچنین پیش‌بینی کرد زمانیکه بلاکچین کاردانو به صورت کامل راه‌اندازی شود حدود ۱۰۰ شرکت فعال روی اتریوم به این شبکه مهاجرت می‌کنند.

چارلز هاسکینسون در مصاحبه با بلومبرگ به انتقادهایی اشاره کرد که در طول این سال‌ها به اعضای تیم توسعه کاردانو وارد شده است.

خالق کاردانو گفت تاخیر چند ساله آنها برای ارائه محصول نهایی بوده است که کارایی آن بسیار بیشتر از راه‌اندازی استیبل‌کوین‌ها و پروژه‌های دیفای باشد. او در این مصاحبه گفت:

ما به شیوه درستی عمل کردیم، اما به این معنی تمام شد که دیر به بازار وارد شدیم. هدف من این است که کشورهای مختلف را روی این بلاکچین بیاورم. من به یونی‌سواپ و کریپتوکیتیز اهمیت نمی‌دهم. اینها حباب هستند و زمانشان سر خواهد آمد.


این در حالیست که او معتقد است بیش از ۱۰۰ پروژه که در حال حاضر روی اتریوم فعال هستند می‌توانند به کاردانو مهاجرت کنند.

شما می‌توانید پروژه دیفای خود را روی بلاکچین ما منتقل کنید و یک صدم و یا حتی یک هزارم همان هزینه را بپردازید.

همانطور که می‌دانید شبکه اتریوم فناوری زیربنایی بسیاری از پروژه‌های امور مالی غیرمتمرکز و توکن‌های NFT است که مرتبا با مشکل مواجه شده است و در نهایت کاربران مجبور شده‌اند کارمزدهای سرسام‌آوری پرداخت کنند.

با اینکه اتریوم ۲.۰ قرار است این مشکلات را حل کند و فعلا در حال توسعه است، اما تا ارائه کامل این نسخه زمان زیادی باقی مانده است و باید دید که نتیجه راهکارهای لایه دوم چه خواهد بود.

بلاکچین کاردانو در ابتدای این ماه بروزرسانی مری (Mary) را اجرا کرد و قصد دارد تا ۳۱ ماه مارس کاملا غیر متمرکز شود.

ارز دیجیتال ADA من را به یک میلیاردر تبدیل کرد

چارلز هاسکینسون در مورد رشد قیمت ADA ارز دیجیتال بومی شبکه کاردانو صحبت کرد. کوین ADA از ابتدای سال ۲۰۲۱ تا کنون بیش از ۴۵۰٪ رشد داشته است. حتی در چند هفته قبل بعد از گذشت سه سال رکورد بالاترین قیمت ثبت شده خود را تا بیش از ۱.۴ دلار جابجا کرد. قیمت ارز دیجیتال ADA در زمان نگارش این خبر ۱.۰۳ دلار است.

خالق کاردانو عنوان کرد که دلیل این افزایش قیمت را نمی‌داند اما از نتیجه آن بسیار خوشحال است. او گفت:

این یک رشد بی‌سابقه بود. در طی ۸ سال از ورشکستگی تا میلیاردر شدن خارق‌العاده است.

شایان ذکر است که او قبل از توسعه بلاکچین کاردانو، به همراه ویتالیک بوترین و گوین وود شبکه اتریوم را راه‌اندازی کرده بودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا