اقتصادی

ثبات نسبی قیمت دلار پس از هفته طوفانی

دلار آزاد که طی هفته گذشته نوسانات شدیدی را در کانال ٢٧ هزارتومان تجربه کرد، صبح امروز با روندی افزایشی به قیمت ٢٧ هزار و ٧۵٠ تومان خرید و فروش شد که نسبت به نرخ دلار فردایی روز گذشته معادل ٢٧ هزار و ۶۴٠ تومانُ حدود ١٠٠ تومان افزایش قیمت داشته است.  اما در ادامه معاملات قیمت این اسکناس روند کاهشی ملایمی در پیش گرفت که در لحظه نگارش این گزارش با اندکی اختلاف به قیمت ٢٧ هزار و ٧٢٠ تومان معامله می‌شود. 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ١١۵ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ٣٨٩ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز پنجشنبه، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ٩٨ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٣۶۴ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش اندکی در قیمت خرید را نشان می‌دهد اما قیمت فروش آن کاهش اندکی داشته است.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴٢١ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٧٨٠ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین روز معاملاتی هفته گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٣٧٩ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶٨٣ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش حدود ۱۰۰تومانی را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ٢٨٧ تومان برای فروش و ۲۵هزار و ٣۶ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ٢٧٩ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ٢٨ تومان برای خرید قیمت خورده بود که با اندکی افزایش قیمت روبرو بوده است. 

یورو نیز در این صرافی،  ۲۸هزار و ۶٩٢ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۴٠٧ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آخرین روز معاملاتی هفته گذشته تغییری به همراه نداشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا