ارز دیجیتال

پیام‌رسان سیگنال کمک مالی با ارزهای دیجیتال را قبول می‌کند

پیام‌رسان رمزنگاری شده سیگنال ۱۲ ارز دیجیتال مختلف شامل بیت کوین و اتر را قبول می‌کند. کاربران این نرم‌افزار از این پس می‌توانند با کمک‌های مالی از نوع رمز ارزها از این پیام‌رسان حمایت کنند.

بنیاد فناوری‌های سیگنال، سازنده این پیام‌رسان به صورت رسمی در توییتر اعلام کرد که از این به بعد کمک‌های مالی به صورت ارزهای دیجیتال را به منظور حمایت از این بنیاد قبول می‌کنند.

پیام-رسان-سیگنال-ارزهای-دیجیتال-را-قبول-می‌کند

ما به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی به حمایت شما نیازمندیم. اگر تاکنون منتظر مانده بودید تا نرم‌افزار سیگنال کمک‌های مالی را به صورت رمز ارز قبول کند، دیگر نیازی به انتظار نیست.

سیگنال یک پیام‌رسان رمزنگاری شده مانند تلگرام است که محتوای پیام‌ها تنها برای فرستنده و گیرنده قابل رویت است. این قابلیت نرم‌افزار را برخلاف فیسبوک محبوب‌تر کرده است. در سرویس فیس‌بوک اطلاعات پیام مانند متن و عکس و ویدیو برای این شرکت قابل مشاهده است.

هم‌اکنون بخش کمک‌های مالی از طریق ارزهای دیجیتال در بخش Donation در وبسایت پیام‌رسان سیگنال موجود است. برای استفاده از این قابلیت می‌توانید از پلتفرم The Giving Back استفاده کنید.

نرم‌افزار سیگنال ۱۲ نوع ارز دیجیتال شامل بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، لایت کوین (LTC)، بیت کوین کش (BCH)، بت (BAT), زی‌کش (ZEC) چین لینک (LINK) را می پذیرد. همچنین از طریق پلتفرم The Giving Block می‌توان به صورت ناشناس کمک مالی ارسال کرد.

سیگنال یک پیام‌رسان بین زنجیره‌ای رمزنگاری شده است. بنیاد Signal در سال ۲۰۱۸ توسط برایان اکتون بنیان‌گذار سابق واتس‌اپ تاسیس شده است.

در ژانویه ۲۰۲۱ کیسی نیوتن مدعی شد که پیام‌رسان سیگنال در حال آزمایش روش‌های پرداختی با کمک پلتفرم MobileCoin است. قابل توجه است که ماکسی مارلین اسپایک مدیر عامل سیگنال، به عنوان مشاور پلتفرم موبایل کوین که مبتنی بر شبکه استلار است فعالیت می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا