ارز دیجیتال

سرمایه‌گذاری پسر پیتر شف در بیت کوین؛ واکنش این مخالف سرسخت بیت کوین چه بود؟

پیتر شف سرمایه‌گذار بزرگ طلا و از مخالفان بیت کوین، از اینکه پسرش در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است انتقاد کرد. اسپنسر شف پسر پیتر شف سرمایه‌گذاری زیادی در بیت کوین کرده است. با این حال پدر او در توییتر در این مورد به او طعنه زده و برای جلوگیری او از خرید بیشتر طلای دیجیتال در مورد محروم کردن او از ارث شوخی کرده است.

پیتر شف مدیر عامل شرکت طلای شف و شرکت یورو پسیفیک کپیتال، کارگزاری بازارهای خارجی و اوراق بهادار است.

۱۰۰٪ پورتفولیو اسپنسر شف به بیت کوین تعلق دارد

اسپنسر عاشق اقتصاد و آنالیز داده‌ها است. در ۲۷ آگوست ۲۰۲۰ دو رو بعد از تولد ۱۸ سالگی‌اش، در توییتی نوشت که تنها ۴۵۰ دلار را به ارز دیجیتال BTC اختصاص داده است.

پیتر شف عنوان کرد که پسر او قبل از اینکه بیت کوین به زیر ۵۰،۰۰۰ دلار سقوط کند تمام دارایی خود اعم از سهام نقره خود را فروخته و تمام آن را در بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا سرمایه‌گذاری کرده است.

پسر پیتر شف در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است

شف از رفتار پسرش انتقاد کرد و گفت که اکثر جوانان فریب شیفته‌های کریپتو در توییتر شده‌اند و به تبلیغات پیرامون بیت کوین حساسیت بالایی نشان می‌دهند. او عنوان کرد که پسرش قصد ندارد BTCهای خود را بفروشد و تا آخرالزمان و یا ورشکستگی هولدر باقی می‌ماند.

طنازی پدر درباره محروم شدن از ارث

پیتر شف مدیر عامل پسیفیک کپیتال به حالت تمسخر و طنز در توییتر اعلام کرد که نام پسرش را از لیست موروثان خود خط می‌زند؛ در غیر این صورت اسپنسر با ثروت او بیت کوین بیشتری می‌خرد.

وی در ادامه گفت که جک دورسی موسس و مدیر عامل توییتر حساب کاربری پسرش را به تازگی دنبال می‌کند. بنابراین ممکن است که تیک آبی رنگ تایید توییتر را زودتر از پدرش دریافت کند. با این حال خود را اینگونه تسلی می‌دهد که او دنبال‌کننده بیشتری از پسرش دارد.

اسپنسر شف در توییتر

پیتر شف شناخت کاملی از بیت کوین دارد

آنتونی پامپلیانو در توییتی نوشت که تنها چند نفر هستند که بیت کوین را به صورت کامل درک کرده باشند. بقیه بیت کوینرها تنها به آن اعتقاد دارند.

پیتر شف در پاسخ به او عنوان کرد که این موضوع را کاملا درک می‌کند و همین را مشکل اصلی آن می‌داند. او معتقد است که جوانان کنونی زمانی که پیرتر شوند طلا را ترجیح خواهند داد، زیرا تجربه و دانش بیشتری در این زمینه کسب کرده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا