بازارهای خارجی

کسب و کار سیاه‌پوستان بیشتر تحت تاثیر کرونا قرار گرفت

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، تقریبا با گذشت یک سال از شیوع بیماری کرونا، بسیاری از مشاغل آمریکایی، به ویژه کسب و کارهای متعلق به سیاه‌پوستان در تلاش برای سرپا ماندن هستند.

بر اساس آخرین بررسی انجام شده در خصوص وضعیت کسب و کارهای کوچک، حدود یک سوم یا ۳۷درصد از صاحبان سیاه‌پوست کسب و کارهای کوچک اعلام کردند که با توجه به شرایط فعلی بیش از یک سال می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند. در مقابل، این آمار برای سفیدپوستان ۵۹درصد و برای اسپانیایی‌زبان‌ها ۵۵درصد بود.

علاوه بر این، ۱۵درصد از سیاه‌پوستان اعلام کردند که کسب و کار آنها به دلیل بیماری همه‌گیر تعطیل شده و هنوز بازگشایی نشده است. در مقایسه، ۸درصد از سفیدپوستان صاحب کسب و کارهای کوچک همین مسئله را گزارش کردند. این نظرسنجی با استفاده از پلتفرم SurveyMonkey در تاریخ ۱۵ تا ۳۱ژانویه ۲۰۲۱ انجام شد و بیش از ۲۱۰۰ صاحب مشاغل کسب و کار کوچک را مورد بررسی قرار داد.

در عین حال، اطمینان و خوش‌بینی در میان صاحبان کسب و کارهای کوچک سیاه‌پوست از سایر نژادها بالاتر است. شاخص اطمینان آنها برای کسب و کار ۶۱ بود، در حالی که این رقم برای سفیدپوستان ۴۱ و برای اسپانیایی‌زبان‌ها ۵۹ اعلام شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا